Dołącz do czytelników
Brak wyników

8 milionów wielkanocnych prezentów

Artykuł | 25 marca 2016 |
192
Święta, w tym także nadchodząca Wielkanoc, to dla działających na polskim rynku firm jedna z najpopularniejszych okazji do dodatkowej motywacji pracowników. To istotna wiadomość dla ponad 8 milionów aktywnych zawodowo Polaków, którzy w tym roku otrzymają świąteczny upominek od swojego pracodawcy.

Święta, w tym także nadchodząca Wielkanoc, to dla działających na polskim rynku firm jedna z najpopularniejszych okazji do dodatkowej motywacji pracowników. To istotna wiadomość dla ponad 8 milionów aktywnych zawodowo Polaków, którzy w tym roku otrzymają świąteczny upominek od swojego pracodawcy.

POLECAMY

Jak pokazują wyniki badania „Drogowskaz Motywacyjny 2016”, przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, okoliczności, które przedsiębiorstwa wykorzystują do budowania lojalności i zaangażowania personelu, nie zmieniają się od lat – najczęściej pracownicy otrzymują świadczenia pozapłacowe w związku z najważniejszymi świętami w Polsce. Spośród nich Wielkanoc wybiera ponad połowa działających na polskim rynku firm (51%), co sprawia, że zajmuje ona drugie, po Bożym Narodzeniu miejsce pod względem okazji do obdarowywania pracowników.

Jak motywować ?

Wielu pracodawców zastanawia się, jaki motywator będzie najlepszy i spełni swoje zadanie, czyli będzie budować zaangażowanie i lojalność wszystkich zatrudnionych. Zdecydowana większość, bo trzy czwarte polskich firm (74%), najchętniej wręcza swoim pracownikom podarunki, a także wybiera świadczenia wpływające na ich samopoczucie (53%). Nie sposób jednak wybierać prezenty dla każdego pracownika z osobna. Dlatego firmy szukają rozwiązań, które z jednej strony będą uniwersalne, a z drugiej trafią w indywidualne gusta zatrudnionych. Najczęściej są to Karty i Kupony Podarunkowe, które każdy z pracowników, niezależnie od płci, wieku czy sytuacji życiowej wykorzysta w optymalny dla siebie sposób.

 - Kluczem do skutecznej motywacji pracownika jest wybór takiego motywatora, który spełni oczekiwania pracodawcy i będzie atrakcyjny dla każdego pracownika z osobna. Kupony i Karty Sodexo stały się symbolami świątecznych prezentów, bo wybór finalnego podarunku pozostawiają samym zatrudnionym, dzięki czemu firma zyskuje gwarancję zadowolenia pracowników i pewność, że pieniądze wydane na motywację zostały skutecznie zainwestowane. – wyjaśnia Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Kierownik Kategorii Motywacja Pracowników, Sodexo Benefits and Rewards Services

Prezent z wartością dodaną

Kupony i Karty Podarunkowe są jednymi z najczęściej wybieranych świadczeń, ponieważ dzięki największej w Polsce sieci punktów akceptujących sprawiają, że każdy z obdarowanych pracowników zrealizuje je w taki sposób, który sprawi mu na...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy