Dołącz do czytelników
Brak wyników

7 milionów wielkanocnych prezentów

Artykuł | 1 kwietnia 2015 |
68
Zbliżająca się Wielkanoc to dla 43% firm doskonała okazja do obdarowania swoich pracowników! To dobra wiadomość dla blisko 7 milionów aktywnych zawodowo Polaków[1], którzy w tym roku mogą otrzymać świąteczny, wiosenny prezent od swojego szefa.

Zbliżająca się Wielkanoc to dla 43% firm doskonała okazja do obdarowania swoich pracowników! To dobra wiadomość dla blisko 7 milionów aktywnych zawodowo Polaków[1], którzy w tym roku mogą otrzymać świąteczny, wiosenny prezent od swojego szefa.

 

Jak pokazują wyniki badania „Potencjał rynku świadczeń pozapłacowych” przeprowadzonego w styczniu 2015 przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services,  obdarowywanie pracowników z okazji świąt jest głęboko zakorzenione w polskiej kulturze biznesowej. Wielu pracodawców zastanawia się, jaki upominek wręczyć z tej okazji, by spełnił potrzeby wszystkich zatrudnionych. Nie sposób jednak wybierać prezent dla każdego pracownika z osobna. Dlatego firmy szukają rozwiązań, które z jednej strony są uniwersalne, a z drugiej trafią w indywidualne gusta zatrudnionych. Takim rozwiązaniem są Karty i Kupony Podarunkowe, które każdy z pracowników, niezależnie od płci, wieku czy sytuacji życiowej, wykorzysta w najbardziej optymalny dla siebie sposób.

 

 - Kupony i Karty Sodexo stały się symbolami świątecznych prezentów dla pracowników. Już od 17 lat rozwijamy i doskonalimy naszą ofertę, by spełniała oczekiwania nie tylko świadomych klientów, ale także wymagających użytkowników – wyjaśnia Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Kierownik Kategorii Motywacja Pracowników, Sodexo Benefits and Rewards Services.

Prezent z wartością dodaną

 

Wiosennej ofercie Kuponów i Kart Podarunkowych Sodexo towarzyszy program promocji i rabatów sięgających 55%. Użytkownicy mogą skorzystać między innymi z 30% rabatu w Salad Story, 50 złotych rabatu w Go Sport, premii 15 lub 30 zł...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy