Dołącz do czytelników
Brak wyników

632 milionów chińskich internautów zobaczy reklamy i rekomendacje polskiej firmy QuarticON

Artykuł | 28 kwietnia 2015 |
76
QuarticON, polska firma rozwijająca system reklamowo-rekomendacyjny dla e-commerce, weszła na chiński rynek i już na początku nawiązała współpracę z największym lokalnym serwisem, „chińskim Google” – Baidu.

QuarticON, polska firma rozwijająca system reklamowo-rekomendacyjny dla e-commerce, weszła na chiński rynek i już na początku nawiązała współpracę z największym lokalnym serwisem, „chińskim Google” – Baidu.

QuarticON to pierwsza w Polsce i jedna z nielicznych na świecie firm, które zdobyły licencje niezbędne do prowadzenia działań reklamowych w Chinach, Hongkongu i na Tajwanie. Współpraca i integracja z Baidu, chińskim odpowiednikiem Google, to pierwszy krok w rozwoju firmy na nowym rynku. Poprzez spółkę joint venture QuarticON prowadzi już rozmowy z kolejnymi wydawcami i rozpoczął sprzedaż swojego systemu rekomendacyjno-reklamowego lokalnym podmiotom e-commerce.

Pierwszy rynek internetowy na świecie

Chiny to najszybciej rozwijający się rynek e-commerce na świecie. Szacuje się, że wartość sprzedaży e-commerce w Chinach w 2015 roku wzrośnie o 37,3 proc. i wyniesie 298 miliardów dolarów, a do 2018 przekroczy poziom biliona dolarów i stanowić będzie ponad 40% rynku światowego (źródło: eMarketer). Z kolei wydatki na reklamę w internecie w 2014 roku wzrosły na tym rynku o 40 proc. i wyniosły niemal 24 miliardy dolarów (źródło: iResearch).

- Większość firm technologicznych, które chcą działać globalnie, marzy o zdobywaniu rynku amerykańskiego. My przed podjęciem decyzji o kierunku rozwoju zadaliśmy sobie szereg pytań. Jak internet będzie wyglądał za kilka lat? Który rynek będzie największy? I wybraliśmy Chiny, gdzie już teraz ponad 600 mln ludzi korzysta z internetu. To tyle, co łączna populacja USA i UE. Przed nami pasjonująca i ciężka praca na jednym z największych i najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na świecie - mówi Paweł Wyborski, założyciel QuarticON i Szef Technologii.

Święty Graal branży reklamowej

Zdobycie licencji na prowadzenie działań r...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy