60% użytkowników Internetu w Polsce ufa treściom zawartym w artykułach sponsorowanych, ale większość oczekuje ich czytelnego oznaczenia
Większość
użytkowników Internetu ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach
sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think
Kong. Zaledwie 1 na 5 czytelników wskazuje, iż fakt, że artykuł powstał we
współpracy z jakąś firmą czy marką obniża jego wiarygodność. Jednocześnie
prawie 70% osób oczekuje, że artykuły sponsorowane zostaną wyraźnie oznaczone.
Większość
użytkowników Internetu ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach
sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think
Kong. Zaledwie 1 na 5 czytelników wskazuje, iż fakt, że artykuł powstał we
współpracy z jakąś firmą czy marką obniża jego wi...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!