Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

26 kwietnia 2018

6 lekcji dla marketera na infoShare 2018

224
Ile jest warta marka osobista? Jak pisać, by angażować odbiorców? Czym jest nowoczesna sprzedaż i jak wygląda branża digital z punktu widzenia Milennialsów? Na te pytania już 22 i 23 maja odpowiedzą czołowi eksperci od marketingu z całego świata. Solidna dawka wiedzy, najnowsze trendy i analiza case studies. To wszystko na specjalnej scenie Marketing Stage w trakcie 12. edycji infoShare w Gdańsku.

Branża digital z punktu widzenia Milennialsów. O współpracy i społeczności tego pokolenia opowie Brian Fanzo, co-founder iSocialFanz. Charyzmatyczny mówca i znawca mediów społecznościowych, który ma na swoim koncie wystąpienia na takich konferencjach, jak MWC, SXSW czy Social Media Marketing World. Wskaże, że skuteczna współpraca umożliwia wszystkim skupienie się na tym, co robią najlepiej i że każdy pracownik odgrywa ważną rolę w strukturze. Przybliży też zasadę 3 razy T: Trust, Training, Tools.

POLECAMY

Co zrobić żeby zwiększyć liczbę subskrybentów na You Tube i o kluczowej roli video marketingu opowie Chris Kubby z Kubb&co, który znalazł się na szczycie zestawienia „The Top 17 Business Gurus On Snapchat You Should Follow Today” przygotowanego przez Forbesa. Krok po kroku wyjaśni jak wykorzystywać video marketing i co zrobić aby klikał się nasz kanał na YouTube.

Skuteczny personal branding? Co oznacza i jak wyceniać markę osobistą zdradzi Rahim Blak, co-founder Click Community i Edrone. Odpowie na pytania, czy warto inwestować w osobistą markę? Jakie narzędzia mogą służyć do mierzenia jej wpływu na rozwój kariery, firmy, skalowanie biznesu i sprzedaż? Czy social media pozwalają monetyzować wartość marki? W swoim wystąpieniu zaprezentuje także szereg użytecznych narzędzi, które pozwalają mierzyć wpływ marki na rozwój firmy i kariery.

Właściwe użycie content marketingu wskaże Wojtek Mazur, Head of Content Marketing & Co-Founder w Elephate. W swoim wystąpieniu opowie także o pozyskiwaniu linków dla poprawy widoczności firmy w wynikach wyszukiwania. Podzieli się taktyką, sprawdzonymi metodami i case studies, które pomagają docierać na szczyt wyników wyszukiwania.

5 rzeczy, które torpedują sprzedaż, przedstawi Jakub Cyran z GO.PL. Opowie o tym, czym jest nowoczesna sprzedaż, jak należy do niej efektywnie podchodzić oraz co konkretnie należy zmienić, aby łatwiej docierać do potencjalnych klientów. Przybliży jakie mechaniz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy