Warszawa, 7 listopada 2016 r.
Z roku na rok coraz więcej firm dostrzega, że programy lojalnościowe nie tylko pomagają zdobyć nowych i utrzymać dotychczasowych klientów, ale również wpływają na wzrost przychodów i przewagę konkurencyjną. Jednak wokół tego jak skutecznie budować lojalność narosło kilka mitów, które mogą przeszkodzić w wyborze efektywnych narzędzi i strategii realizacji. Warto je odczarować.
Budowanie lojalności z kontrahentami i partnerami biznesowymi jest procesem długotrwałym i wymagającym, ale w dzisiejszych czasach niezbędnym i to bez względu na skalę prowadzonej działalności. Jak uniknąć błędów? Czego się wystrzegać? Oto pięć najczęściej powielanych mitów n...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!