5 lekcji, które każdy PR-owiec może wyciągnąć z rozdania Oscarów

Aktualności
Tegoroczne rozdanie Oscarów zbliża się wielkimi krokami. Dla twórców filmowych oscarowa gala to wisienka na torcie, wieńcząca wielomiesięczne prace związane z promocją filmów. Na dźwięk słów: and the Oscar goes to… miliony fanów kina na całym świecie wstrzymują oddech. Wydarzenie, które śledzi cały świat, zaplanowane do perfekcji, ostatecznie rzadko kiedy przebiega w pełni zgodnie z planem. Dla specjalistów z branży PR Oscary to jedyna w swoim rodzaju szansa, by zaczerpnąć inspiracji od najlepszych. Przedstawiamy 5 lekcji, które każdy PR-owiec może wyciągnąć z rozdania Oscarów i całej otoczki z tym związanej.
  1. Bądź cierpliwy, efekty przyjdą z czasem

    POLECAMY

Uwielbiany przez rzesze fanów na całym świecie Leonardo DiCaprio długo wyczekiwaną statuetkę zdobył po ponad 20 latach występów na dużym ekranie. Wyróżnienie Amerykańskiej Akademii Filmowej trafiło do niego dopiero przy okazji 6. nominacji. Ciężka praca, wiara w to, co się robi i pasja do aktorstwa musiała skończyć się sukcesem. Cierpliwość uznawana jest także za jedną z najważniejszych cech w zawodzie PR-owca, szczególnie na początku drogi zawodowej. Nawiązywanie kontaktów z mediami to proces długotrwały. Wiara w prowadzone projekty i tematy, którymi chcesz zainteresować innych w dłuższej perspektywie przyniosą oczekiwane efekty. 

  1. Postaw na autentyczność

Kate Winslet poruszyła widzó...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy