Z okazji swoich 400 urodzin Grolsch rozpoczyna jubileuszowe działania kampanią opartą na zabawie sztuką, sięgająca po znane dzieła malarskie. Za pomocą dodanych sloganów klasyczne obrazy nabierają nowego znaczenia. Są humorystyczne i w często zaskakująco trafny sposób komentują współczesną, miejską rzeczywistość.
POLECAMY
- Świętujemy to, co od lat jest w Grolschu najważniejsze – kreatywność. Stawiamy na przełamywanie stereotypów nie tylko w kontekście myślenia o piwie, ale także w sferze pojmowania sztuki i kultury. W niesztampowy sposób przypominamy znane dzieła światowego malarstwa, które osadziliśmy w miejskiej przestrzeni. W ten sposób celebrujemy „400 lat kreatywności Grolscha” - mówi Hubert Olczak, Brand Manager Grolsch w KompaniiPiwowarskiej.
W ramach zaplanowanych na cały rok kreatywnych działań platforma „Za Grolsch kultury” wciąż będzie inicjowała oraz uczestniczyła w wielu kulturalnych wydarzeniach a wraz z crowdfoundingowym portalem wspieramkulture.pl promowała ciekawych artystów z różnych dziedzin sztuki.
- Kreatywna ekspresja oraz niezależne, niestandardowe myślenie to główne cechy napędzające Grolscha. Dlatego podstawą „Za Grolsch kultury” jest przypomnienie, że sztuka, kultura oraz sama kreatywność są wokół nas: nie tylko w muzeach czy galeriach. Celem naszej akcji jest także wyszukiwanie jeszcze nieodkrytych talentów oraz wspieranie realizacji ich pomysłów i artystycznych projektów. Jesteśmy także z różnymi inicjatywami na licznych festiwalach. Tak też będzie w tym roku” – dodaje Hubert Olczak, z Kompanii Piwowarskiej.
Tego lata „Za Grolsch kultury” kolejny rok z rzędu wesprze m.in. Off Festiv...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!