Dołącz do czytelników
Brak wyników

3 nominacje Bluerank w European Search Awards 2015!

Artykuł | 18 marca 2015 |
163
Bluerank po raz czwarty z rzędu został wyróżniony wśród najlepszych w konkursie European Search Awards 2015. Agencja otrzymała nominację w trzech z 24 kategorii.W tym roku case study dla marki DOZ zostało docenione przez ekspertów zasiadających w jury konkursu. Kampania „Get 8600% ROI with relevant organic traffic” znalazła się na ogłoszonej w tym roku liście finalistów w aż trzech kategoriach:
Bluerank po raz czwarty z rzędu został wyróżniony wśród najlepszych w konkursie European Search Awards 2015. Agencja otrzymała nominację w trzech z 24 kategorii.

W tym roku case study dla marki DOZ zostało docenione przez ekspertów zasiadających w jury konkursu. Kampania „Get 8600% ROI with relevant organic traffic” znalazła się na ogłoszonej w tym roku liście finalistów w aż trzech kategoriach:

BEST USE OF SEARCH – RETAILBEST SEO CAMPAIGNBEST USE OF CONTENT MARKETING

Po raz pierwszy odebraliśmy trzykrotną nominację. Jesteśmy dumni, że kolejny raz udało nam się stworzyć ponadprzeciętną strategię marketingu w wyszukiwarce połączoną z działaniami z zakresu digital analytics, która spotkała się z uznaniem specjalistów z branży. Nagrody są dla nas ogromną motywacją do realizacji coraz to lepszych projektów. Działania prowadzone dla DOZ.pl pokazują, że długofalowa współpraca, transparentność i wzajemne zaufanie przynoszą nie tylko wymierne efekty biznesowe, ale i wizerunkowe – mówi Maciej Ga...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy