W tym roku case study dla marki DOZ zostało docenione przez ekspertów zasiadających w jury konkursu. Kampania „Get 8600% ROI with relevant organic traffic” znalazła się na ogłoszonej w tym roku liście finalistów w aż trzech kategoriach:
POLECAMY
Po raz pierwszy odebraliśmy trzykrotną nominację. Jesteśmy dumni, że kolejny raz udało nam się stworzyć ponadprzeciętną strategię marketingu w wyszukiwarce połączoną z działaniami z zakresu digital analytics, która spotkała się z uznaniem specjalistów z branży. Nagrody są dla nas ogromną motywacją do realizacji coraz to lepszych projektów. Działania prowadzone dla DOZ.pl pokazują, że długofalowa współpraca, transparentność i wzajemne zaufanie przynoszą nie tylko wymierne efekty biznesowe, ale i wizerunkowe – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Bluerank współpracuje z DOZ.pl od 2008 roku. Wspólnie wypracowana długofalowa strategia działań obejmuje poprawę widoczności w naturalnych wynikac...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!