Zwycięskie teamy, które pojadą do Cannes poznamy na Gali KTR 14 maja 2015 w Teatrze Polskim.
POLECAMY
Konkurs Young Creatives to całoroczny Program oparty na współpracy z Festiwalem Cannes Lions i Festiwalem Eurobest, którego SKM SAR jest jedynym przedstawicielem w Polsce. Skierowany jest do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej, którzy nie ukończyli 29 lat (agencje) i 31 lat (w przypadku marketerów).
Program Young Creatives ma dwie edycje – wiosenną, której nagrodą jest wyjazd na Festiwal Cannes Lions oraz jesienną, której nagrodą jest wyjazd na Festiwal Eurobest. Program ten stał się platformą wymiany doświadczeń oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej, w Polsce i na świecie. Rokrocznie, we wszystkich wydarzeniach Young Creatives, bierze udział w Polsce ponad 1000 osób – powiedziała Anka Zimecka, Szef Biura Konkursowego w SKM SAR.
Konkursy Young Creatives dają młodym możliwość samodzielnej pracy nad briefem, napisanym przez Klienta. Prace oceniają eksperci z branży komunikacyjnej: dyrektorzy kreatywni, reżyserzy, designerzy, fotografowie, ale też stratedzy, mediowcy i marketerzy. Jest to okazja do pokazania swoich umiejętności kreatywnych, zarówno środowisku reklamowemu jak i klientom. Dla młodych marketerów konkurs jest sprawdzianem umiejętności współpracy z agencjami reklamowymi i angażowaniem swoich firm w projekty niekomercyjne. Nagrodą w konkursach jest wyjazd na konkurs Cannes Lions lub Eurobest, gdzie zwycięzcy mają możliwość zmierzenia się z teamami kreatywnymi i marketingowymi z całego świata.
Uczestnicy wiosennej edycji Programu startowali w kategoriach Print, Film, Cyber, Design, PR, Media oraz Clients, tworząc swoje prace w 24 lub 48 godzin, na zadany temat.
Partnerem kategorii Print było m. st. Warszawa. Zadaniem w tej kategorii było stworzenie plakatu promującego tegoroczną edycję Warszawskiej Nocy Muzeów.
Przewodniczącym kategorii był Arek Pawlik/ TBWA.
Do kategorii Print zgłosiło się 20 dwuosobowych teamów z agencji reklamowych, interaktywnych, domów mediowych, etc.
Nominacje:
MEC - Joann Wojniłko, Olga Skowrońska
Brandman/ S4 - Janusz Ulatowski, Daniel Szczęk
FILM
Partnerem kategorii Film było Amnesty International Polska. Uczestnicy, mieli za zadanie w ciągu 48 godzin nakręcić telefonem komórkowym spot na 25 rocznicę obecności Amnesty International w Polsce.
Kategorią Film opiekował się również Arek Pawlik/ TBWA.
Do kategorii Film zgłosiło się 14 teamów.
Nominacje:
K2 - Piotr Szkałuba, Joanna Szwilling
Kalicińscy.com - Rafał Pniewski, Daniel Rusin
McCANN Worldgroup Poland - Inez Kujda, Mateusz Jankowski
CYBER
W kategorii Cyber kreatywni mieli za zadanie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej w Social Mediach dla Fundacji ITAKA, zachęcającej do oddania 1% podatku na fundację.
Kategorii przewodniczył Marcin Talarek/ IRL. Brief napisał Roman Łoziński/ Ars Thanea.
Do kategorii Cyber zgłosiło się 29 teamów.
Nominacje:
180heartbeats + JUNG v. MATT - Anna Kulpa, Magda Ciereszko
Grey Worldwide Group - Mateusz Gaca, Tomasz Dubiel
TBWA - Marta Szufranowicz, Marcin Szmidt
Artegence - Michał Rudek, Gabriel Wołoszyn
DESIGN
Partnerem kategorii Design był Microsoft. Zadaniem młodych designerów było zaprojektowanie layoutu wizerunkowego, landing page’a, oraz „product experience” dla ultrabooka Lenovo Yoga 3 Pro.
Przewodniczącą kategorii była Małgorzata Leniarska/ Dragon Rouge. Brief napisał Bartłomiej Brach/ One Eleven.
Do kategorii Design zgłosiło się 21 teamów.
Nominacje:
Change - Katarzyna Przytuła, Kaja Dobrzańska
180heartbeats + JUNG v. MATT - Anna Makowska, Bartłomiej Walczuk
Unit9 - Maciej Zasada, Karol Góreczny
PR
Partnerem kategorii PR był Bank Zachodni WBK. Zadaniem uczestników było opracowanie wizerunkowej kampanii PR dla Banku.
Kategorią opiekowała się Julia Kozak/ FleishmanHillard Polska.
Do kategorii PR zgłosiło się 16 teamów z agencji PR i reklamowych
Nominacje:
Sztengreber/Sidorowicz - Justyna Sztengrebe...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!