Dołącz do czytelników
Brak wyników

23 zespoły nominowane w polskiej edycji Young Creatives Cannes

Artykuł | 23 kwietnia 2015 |
64
Zwycięskie teamy, które pojadą do Cannes poznamy na Gali KTR 14 maja 2015 w Teatrze Polskim.

Zwycięskie teamy, które pojadą do Cannes poznamy na Gali KTR 14 maja 2015 w Teatrze Polskim.

 

Konkurs Young Creatives to całoroczny Program oparty na współpracy z Festiwalem Cannes Lions i Festiwalem Eurobest, którego SKM SAR jest jedynym przedstawicielem w Polsce. Skierowany jest do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej, którzy nie ukończyli 29 lat (agencje) i 31 lat (w przypadku marketerów).

Program Young Creatives ma dwie edycje – wiosenną, której nagrodą jest wyjazd na Festiwal Cannes Lions oraz jesienną, której nagrodą jest wyjazd na Festiwal Eurobest. Program ten stał się platformą wymiany doświadczeń oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej, w Polsce i na świecie. Rokrocznie, we wszystkich wydarzeniach Young Creatives, bierze udział w Polsce ponad 1000 osób – powiedziała Anka Zimecka, Szef Biura Konkursowego w SKM SAR.

Konkursy Young Creatives dają młodym możliwość samodzielnej pracy nad briefem, napisanym przez Klienta. Prace oceniają eksperci z branży komunikacyjnej: dyrektorzy kreatywni, reżyserzy, designerzy, fotografowie, ale też stratedzy, mediowcy i marketerzy. Jest to okazja do pokazania swoich umiejętności kreatywnych, zarówno środowisku reklamowemu jak i klientom. Dla młodych marketerów konkurs jest sprawdzianem umiejętności współpracy z agencjami reklamowymi i angażowaniem swoich firm w projekty niekomercyjne. Nagrodą w konkursach jest wyjazd na konkurs Cannes Lions lub Eurobest, gdzie zwycięzcy mają możliwość zmierzenia się z teamami kreatywnymi i marketingowymi z całego świata.

 

Uczestnicy wiosennej edycji Programu startowali w kategoriach Print, Film, Cyber, Design, PR, Media oraz Clients, tworząc swoje prace w 24 lub 48 godzin, na zadany temat.

 

 

PRINT

Partnerem kategorii Print było m. st. Warszawa. Zadaniem w tej kategorii było stworzenie plakatu promującego tegoroczną edycję Warszawskiej Nocy Muzeów.

Przewodniczącym kategorii był Arek Pawlik/ TBWA.

Do kategorii Print zgłosiło się 20 dwuosobowych teamów z agencji reklamowych, interaktywnych, domów mediowych, etc.

Nominacje:

 MEC - Joann Wojniłko, Olga Skowrońska

Brandman/ S4 - Janusz Ulatowski, Daniel Szczęk

 

FILM

Partnerem kategorii Film było Amnesty International Polska. Uczestnicy, mieli za zadanie w ciągu 48 godzin nakręcić telefonem komórkowym spot na 25 rocznicę obecności Amnesty International w Polsce.

Kategorią Film opiekował się również Arek Pawlik/ TBWA.

Do kategorii Film zgłosiło się 14 teamów.

 

Nominacje:

K2 - Piotr Szkałuba, Joanna Szwilling

Kalicińscy.com - Rafał Pniewski, Daniel Rusin

McCANN Worldgroup Poland - Inez Kujda, Mateusz Jankowski

CYBER

W kategorii Cyber kreatywni mieli za zadanie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej w Social Mediach dla Fundacji ITAKA, zachęcającej do oddania 1% podatku na fundację.

Kategorii przewodniczył Marcin Talarek/ IRL. Brief napisał Roman Łoziński/ Ars Thanea.

Do kategorii Cyber zgłosiło się 29 teamów.

 

Nominacje:

180heartbeats + JUNG v. MATT - Anna Kulpa, Magda Ciereszko

Grey Worldwide Group - Mateusz Gaca, Tomasz Dubiel

TBWA - Marta Szufranowicz, Marcin Szmidt

Artegence - Michał Rudek, Gabriel Wołoszyn

DESIGN

Partnerem kategorii Design był Microsoft. Zadaniem młodych designerów było zaprojektowanie layoutu wizerunkowego, landing page’a, oraz „product experience” dla ultrabooka Lenovo Yoga 3 Pro.

Przewodniczącą kategorii była Małgorzata Leniarska/ Dragon Rouge. Brief napisał Bartłomiej Brach/ One Eleven.

Do kateg...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy