2018: Czy to jeszcze inteligentny marketing czy już Marketing Intelligence?

Aktualności
Systemy do automatyzacji marketingu wyewoluowały z prostych programów do obsługi email marketingu. To co obecnie przyjmujemy za standard rynkowy, jeszcze 10 lat temu było obecne jedynie w literaturze sci-fi i prognozach wizjonerów technologicznych.

Czy zatem mądrze jest już teraz postawić kropkę, opisując możliwości software do zbierania, analizy i przetwarzania Big Data? Bynajmniej! Uznani eksperci twierdzą jednogłośnie, że automatyzacja marketingu w tej formie, jaką znamy dzisiaj, jest zaledwie punktem wyjścia do tego, co jest możliwe do osiągnięcia w tej branży.

POLECAMY

Ewoluują narzędzia a wraz z nimi odbiorcy i sami marketerzy. Narzędzia do automatyzacji pozwalają zwiększyć zakres i "kaloryczność" komunikacji marketingowej. Oferują możliwość le...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy