18 Havas Warsaw, wyspecjalizowana w
innowacyjnej komunikacji marketingowej jednostka Havas Media Group, wykorzystała
sztuczną inteligencję do napisania artykułu o przyszłości mediów. Tekst,
stworzony przez bota, mimo prostej formy stawia pytania o przyszłość
dziennikarstwa i rolę sztucznej inteligencji w zastępowaniu pracy człowieka.
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w różne sfery naszego życia. Automatyka w branży mediowej postępuje z dnia na dzień, a większość działających na tym rynku podmiotów korzysta z tego typu rozwiązań przy planowaniu, analizowaniu, a nawet już tworzeniu treści komunikacyjnych. Ponadto, sztuczna inteligencja wciąż się rozwija i...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!