Dołącz do czytelników
Brak wyników

140 Media partnerem Twittera w Polsce

Artykuł | 11 lipca 2014 |
242
Twitter wybrał partnera, który rozpocznie sprzedaż reklamy w tym medium w Polsce – firmę 140 Media. Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły ściśle współpracować z lokalnym zespołem i w pełni wykorzystywać potencjał Twittera.

Twitter wybrał partnera, który rozpocznie sprzedaż reklamy w tym medium w Polsce – firmę 140 Media. Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły ściśle współpracować z lokalnym zespołem i w pełni wykorzystywać potencjał Twittera.

POLECAMY

Twitter umożliwia otwartą i szeroko dostępną komunikację w czasie rzeczywistym.  Posiada ponad 255 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świecie, zarówno do wzmacniania relacji z dotychczasowymi klientami, jak i pozyskiwania nowych.

– Za sprawą 500 milionów wiadomości wysyłanych dziennie, Twitter jest platformą służącą dyskusji – zarówno z przyjacielem, jak i z nieznajomym z drugiego końca świata. To również miejsce, do którego ludzie trafiają, by w czasie rzeczywistym dowiedzieć się co słychać. Wszystko to sprawia, że nie ma lepszego miejsca dla marek na bezpośrednią interakcję z klientami – mówi Ali Jafari, vice president of direct sales for EMEA. – Polskie marki korzystają już z Twittera, aby być na bieżąco z potrzebami klientów i rynku, dlatego jesteśmy podekscytowani myślą o współpracy z 140 Media i wprowadzeniu reklam Twittera do polskich firm.

Trzech na pięciu użytkowników Twittera śledzi przynajmniej jedną markę.* Ponadto, 76 procent korzysta z platformy za pomocą urządzeń przenośnych, co daje reklamodawcom doskonałą możliwość dotarcia również do osób będących poza domem, dokładnie w momencie kiedy przekaz jest najbardziej istotny. W rzeczywistości, jedna na pięć osób odwiedzających markę na Twitterze, dokonała zakupu produktu lub usługi.*

Nawiązanie przez Twittera współpracy ze 140 Media umożliwia markom w Polsce pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter.

– Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje – od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki. Zapewnia to kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za ty...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy