W drugim kwartale 2014 r. całość przychodów Facebooka wyniosła 2,9 mld dolarów. W porównaniu z analogicznym okresem 2013 r. wzrosły one o 61% z poziomu 1,8 mld $. Całość przychodów reklamowych wyniosła 2,68 mld $, jest to wzrost o 67% w porównaniu z drugim kwartałem 2013 r.
POLECAMY
Przychody z reklamy mobilnej zwiększyły się o 151% i stanowią obecnie 62% całości przychodów reklamowych. Całość przychodów z wpłat i innych opłat w drugim kwartale 2014 r. wyniosła 234 mln $.
Popularność Facebooka rośnie:
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!