Dołącz do czytelników
Brak wyników

1000 Certyfikat UX-PM od UXalliance wręczony w Polsce!

Artykuł | 17 stycznia 2017 |
230
Podczas ostatniej edycji Levelu 2 pierwszego na świecie programu szkoleniowego UX dla Project Managerów przekroczona została liczba 1000 sygnowanych przez UXalliance Certyfikatów. Ze wszystkich 12 krajów partnerskich zaangażowanych w rozwój i tworzenie Certyfikacji UX-PM, to właśnie przedstawicielowi z Polski – Agencji UX Symetria, przypadła okazja wręczenia dyplomu z okrągłym numerem, wraz z pamiątkowym upominkiem.

Podczas ostatniej edycji Levelu 2 pierwszego na świecie programu szkoleniowego UX dla Project Managerów przekroczona została liczba 1000 sygnowanych przez UXalliance Certyfikatów. Ze wszystkich 12 krajów partnerskich zaangażowanych w rozwój i tworzenie Certyfikacji UX-PM, to właśnie przedstawicielowi z Polski – Agencji UX Symetria, przypadła okazja wręczenia dyplomu z okrągłym numerem, wraz z pamiątkowym upominkiem.

POLECAMY

1000 uczestniczka UX-PM – Dominika Zeliasz, Senior Production Analyst w Thomson Reuters, otrzymała od Symetrii upominkowy zestaw książek dotyczących zagadnień związanych z User Experience. Znalazły się w nim takie pozycje jak: Measuring the User Experience, Universal Principles of Design czy Sketching User Experiences.

Mimo że program szkoleniowy UX-PM  powstał niecałe trzy lata temu, szybko zdobył popularność na całym świecie - Certyfikat można zdobyć już na każdym kontynencie, z wyjątkiem Antarktydy. W ostatnim czasie liczba firm zaangażowanych w prowadzenie Certyfikacji UX-PM powiększyła się o przedstawicieli Meksyku (Usaria) oraz Chile (AyesViernes). Rozwojem programu zajmuje się więc już 12 firm z różnych miejsc na świecie. Są to przodujące Agencje User Experience należące do międzynarodowego stowarzyszenia UXalliance.

Jedynym przedstawicielem w Polsce jest Agencja Symetria UX - tylko tutaj do grona certyfikowanych przez UXalliance Project Managerów dołączyło już ponad 200 osób. Wśród nich są reprezentanci m.in. takich firm jak Empik, mBank, Allegro, ING, Twinings, TVN czy UPC. Zapotrzebowanie i chęć wykorzystywania narzędzi i metod User Experience jest więc bardzo duże w wielu branżach, a szkolenie UX-PM jest na nie odpowiedzią. Potwierdzają to sami uczestnicy, którzy chętnie dzielą się wrażeniami z sesji:

 

„Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzący...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy