Dołącz do czytelników
Brak wyników

10. konferencja Havas Media Group już 30 listopada

Artykuł | 23 listopada 2016 |
193
Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa, 10. edycja konferencji Organic Marketing sygnowana marką Havas Media Group. O marketingu organicznym, czyli wieloaspektowym podejściu do angażującej komunikacji mediowej, będą opowiadać m.in. specjaliści od języka, strategii, programmatic buyingu czy dialogu w kanałach mobile. Konferencja odbędzie się 30 listopada w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie.
Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa, 10. edycja konferencji Organic Marketing sygnowana marką Havas Media Group. O marketingu organicznym, czyli wieloaspektowym podejściu do angażującej komunikacji mediowej, będą opowiadać m.in. specjaliści od języka, strategii, programmatic buyingu czy dialogu w kanałach mobile. Konferencja odbędzie się 30 listopada w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie.


Tegoroczna edycja konferencji Havas Media Group będzie skupiać się wokół komunikacji organicznej, czyli naturalnie budowanej, ciekawej i angażującej interakcji między marką a odbiorcą. Tematykę marketingu tworzonego w duchu organicznym od strony technologicznej, ale też emocjonalnej przybliżą gościom polscy i zagraniczni eksperci od innowacyjnej komunikacji mediowej. Wśród zaproszonych prelegentów znajdują się Dominique Delport (Global Managing Director Havas Media Group), który będzie opowiadać o podejściu Havas do marketingu organicznego czy Dimitri Dautel (Global Business Director, Mobext), specjalista od komunikacji w kanałach mobile w grupie Havas. Ponadto, o tym jak angażować odbiorcę za pomocą obrazu opowie Ewa Ewart, a jak za pomocą języka prof. Jerzy Bralczyk. Anna Russett z nowej jednostki w sieci Havas - The Annex, opowie o tym, jak skutecznie tworzyć komunikację marketingową skierowaną do pokolenia millenialsów. Podczas konferencji odbędzie się również inauguracja nowej edycji flagowego badania Havas Media Group – Meaningful Brands 2016. W tematykę marek, które tworzą prawdziwe i wartościowe relacje z odbiorcami wprowadzi zgromadzonych gości Alicja Cybulska, Strategy Director HMG.


– Dziesiąta edycja naszej konferencji to dla nas szczególne wydarzenie, ponieważ oznacza, że Havas Media od dziesięciu lat edukuje, inspiruje i pomaga w optymalizacji procesu komunikacji na linii marka-klient. Marketing organiczny to nasza pasja, sposób na skuteczne i wartościowe dotarcie do konsumentów, dzięki któremu marki mogą tworzyć relacje oparte na wzajemnych korzyściach i szacunku dla odbiorcy. Dlatego na konferencję zaprosiliśmy znakomitych gości, którzy w nieszablonowy sposób opowiedzą i pokażą najlepsze praktyki zintegrowanej komunikacji w duchu organicznym. Serdecznie zapraszamy! – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO H...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy