Paulina Kupisz i Tomasz Kryń w szeregach Yieldbirda, Paweł Wal w zespole deweloperskim. Zajmą się wsparciem wydawców, rozwojem oferty programmatic premium oraz udoskonalaniem platformy Yieldbird
Powiększenie
zespołu jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju oferty Yieldbirda. W sierpniu
2016, wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom rynku, firma poszerzyła zakres
świadczonych usług o wsparcie strategiczne wydawców w zakresie optymalizacji
produktu oraz łączenia sprzedaży bezpośredniej reklam z reklamą programatyczną.
Proponuje też monetyzację ruchu zagranicznego, jako istotnego źródła
dodatkowego przychodu. Cały czas rozwija też usługi związane z dedykowanymi
aplikacjami w obszarze adtech. Nowi członkowie zespołu skoncentrują się na
rozwoju oferty programmatic premium, wsparciu wydawców w doborze nowych
optymalnych rozwiązań, a także rozwoju technologicznym platformy Yieldbird.
Powiększenie
zespołu jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju oferty Yieldbirda. W sierpniu
2016, wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom rynku, firma poszerzyła zakres
świadczonych usług o wsparcie strategiczne wydawców w zakresie optymalizacji
produktu oraz łączenia sprzed...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!