Dział: CSR

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Być kobietą… w kampanii reklamowej, czyli niebieski okres i krępująca wizyta u ginekologa

Jak wskazuje raport „Polki – nowe wartości na nowy czasy” z 2021 r. przygotowany dla firmy Gedeon Richter Polska, dla 51% Polek najważniejszą wartością jest zdrowie. Tymczasem kobiece ciało oraz zdrowie to wciąż obszary, wokół których narosło wiele mitów wymagających obalenia, a tematy tabu z tym związane nie są wcale chętnie poruszane w dyskursie publicznym. Sprawdzamy, jak marki przełamują tematy tabu dotyczące kobiecego zdrowia.

Czytaj więcej

Jak dbać o kwestie społeczne w marketingu?

Co było pierwsze, jajko czy kura? Czy najpierw pojawił się zalążek marketingu społecznego – czy też takie działania zostały na nas wymuszone przez samych konsumentów? Jak podejść do tematu mądrze, by nie zostać oskarżonym o społeczną ściemę czy greenwashing i, paradoksalnie, nie stracić w oczach odbiorców zamiast zyskać? I właściwie jakie kwestie społeczne należy podnosić?

Czytaj więcej