Dział: AI w marketingu

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Maszynowa empatia: czy AI może naprawdę zrozumieć emocje klientów?

W dynamicznie rozwijającym się świecie sztucznej inteligencji (AI) pojawienie się koncepcji maszynowej empatii rodzi fascynujące pytanie: czy maszyny mogą naprawdę zrozumieć ludzkie emocje? Jeśli tak, to w jaki sposób zjawisko to może wpłynąć na strategie zarządzania marką? W tym artykule zgłębimy zawiłe działanie technologii sztucznej inteligencji, badając jej potencjał rozumienia emocji klientów. Pokażemy też, w jaki sposób możemy wykorzystać AI do zarządzania brandingiem.

Czytaj więcej

Wciąż aktualne H2H. Człowiek w centrum marketingu B2C i B2B doby AI

Automatyzacja i sztuczna inteligencja (AI) to dwa pojęcia, które od dłuższego już czasu odmieniane są w branży marketingowej przez wszystkie przypadki. Nic w tym dziwnego – oba przyspieszają pracę i niejednokrotnie zwiększają efektywność działań. Czy w związku z tym jest jeszcze miejsce dla pierwiastka prawdziwie człowieczego w przesiąkniętym technologią świecie? Czy ktokolwiek go potrzebuje?

Czytaj więcej