Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

15 września 2017

Znakomite wyniki programmatic w kampanii Prudential

213
Prudential Polska –jedna z najbardziej znanych firm na polskim rynku ubezpieczeń,przeprowadziła innowacyjną kampanię produktu emerytalnego. W ramach kampanii „Młodzi Bogowie”Prudential wykorzystał skuteczną technologię reklamową– programmatic w Adform przy wykorzystaniu angażujących formatów richmediowych: desktop i mobile. Kampania znakomicie wykorzystała potencjał programmatic i osiągnęła wyniki znacznie powyżej benchmarków rynkowych.

W kampanii „Młodzi Bogowie”Prudentialw lekki, przystępny sposób skłania do refleksji nad przyszłością i wybija odbiorców ze złudnego poczucia, że emerytura nie potrwa długo oraz że ich standard życia się nigdy nie zmieni. W kampanii główny nacisk położono na kanały video – TV, Internet i Kino, w których najpełniej dało się przedstawić idylliczną wizję przyszłej emerytury oraz uświadomić jej nierealność bez odpowiedniego zabezpieczenia finansowego własnej emerytury. Głównie Internet (Programmatic), ale także pozostałe media, wybijają widzów ze strefy komfortu w momencie, w którym beztrosko spędzają swój czas wolny, zupełnie nie myśląc o przyszłości i emeryturze. Koncept reklamowy „Młodzi Bogowie” nagradzany był już w konkursach branżowych m.in. Złote Effie, Golden Arrow.

POLECAMY

Na początku 2017 r. Prudential zdecydował się na dodatkowe działanie w ramach kampanii „Młodzi Bogowie”. Powstał quiz – wabiącyużytkowników i zachęcający do myślenia na temat swojej przyszłości i emerytury. Lekkie i zabawne pytania miały nie zrazić odbiorcy i go nie zdystansować, a w przystępny sposób skłonić do refleksji. Do działania firma wybrałakampanięprogrammatic w Adform przywykorzystaniu angażujących formatówrichmediowych: desktop i mobile. Quiz kończył się komunikatem „Jest w Tobie ... % młodego boga” i zachętą do sprawdzenia oferty Prudential.Kampania została zbudowana i zaprogramowana tak, że znakomicie i z wielkim powodzeniem nie tylko wyselekcjonowała, ale też dotarła do grupy docelowej.

Na początku kampanii zastosowano kilkadziesiąt precyzyjnych targetowań, a następnie optymalizowano działania tak, aby kampania osiągała jak najwyższe wskaźniki zaangażowania oraz statystyki odtwarzania spotów video.

Starcom wspólnie ze specjalistami z Adform dostosował kreacje pod powierzchnie kluczowych polskich wydawców, co pozwoliło osiągnąć duży zasięg kampanii w grupie docelowej Prudential. W praktyce oznaczało to ponad 1 mln unikalnych odbiorców oraz dotarcie do kilkunastu różnych podgrup w ramach grupy docelowej, m.in. rodziców, lekarzy, młodych bogów, prawników. Wykorzystanoróżne formaty – Halfpage, Double billboard. W związku z tym, że duża część grupy docelowej Prudential korzysta z urządzeń mobilnych, zdecydowano się również na użycie formatu Half-Ad na mobile, gdzie odnotowano najwięcej odtworzeń video – ponad 90 000.

W kampanii zastosowano targetowaniawedług profesji, kategorii oraz zainteresowań, które były na bieżąco optymalizowane. Precyzyjne targetowanie w kanale online umożliwiło optymalizację dotarcia do pożądaneg...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy