Znakomite wyniki programmatic w kampanii Prudential

Aktualności
Prudential Polska –jedna z najbardziej znanych firm na polskim rynku ubezpieczeń,przeprowadziła innowacyjną kampanię produktu emerytalnego. W ramach kampanii „Młodzi Bogowie”Prudential wykorzystał skuteczną technologię reklamową– programmatic w Adform przy wykorzystaniu angażujących formatów richmediowych: desktop i mobile. Kampania znakomicie wykorzystała potencjał programmatic i osiągnęła wyniki znacznie powyżej benchmarków rynkowych.

W kampanii „Młodzi Bogowie”Prudentialw lekki, przystępny sposób skłania do refleksji nad przyszłością i wybija odbiorców ze złudnego poczucia, że emerytura nie potrwa długo oraz że ich standard życia się nigdy nie zmieni. W kampanii główny nacisk położono na kanały video – TV, Internet i Kino, w których najpełniej dało się przedstawić idylliczną wizję przyszłej emerytury oraz uświadomić jej nierealność bez odpowiedniego zabezpieczenia finansowego własnej emerytury. Głównie Internet (Programmatic), ale także...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy