Zmiany w News Feedach użytkowników

Aktualności
Wraz z początkiem roku, Facebook wprowadził zmiany, które spowodowały wiele zamieszania wśród wydawców i firm. Chodzi o modyfikacje w algorytmie odpowiedzialnym za treści wyświetlane w News Feedach użytkowników. To wyzwanie dla marek, które chcą utrzymać wysoką jakość i statystyki działań prowadzonych na Facebooku. Co zrobić, aby zmiany narzucone przez portal nie wpłynęły negatywnie na prowadzone kampanie? O tym w artykule Mariusza Maksymiuka, CEO sieci reklamy Adexon.

Co uległo zmianie?

POLECAMY

Przede wszystkim Facebook wraca do modelu portalu, którego głównym celem jest utrzymywanie relacji międzyludzkich – ze znajomymi, bliskimi czy rodziną. Tym samym Zuckerberg chce odejść od postrzegania jego firmy wyłącznie jako przestrzeni reklamowej dla marek.

Jak algorytm działa w praktyce? Przeciętny użytkownik ma około 1500 postów rywalizujących o pojawienie się w News Feedzie. Algorytmy Facebooka następnie wybierają około 300 z tych postów, kierując się tym, czy są one i...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy