Dołącz do czytelników
Brak wyników

Zaskakujący zwrot na rynku SXO w Polsce - Positionly i UsabilityTools łączą siły

Artykuł | 19 grudnia 2016 |
207
Positionly, startup oferujący narzędzie do monitorowania SEO, z początkiem grudnia połączył siły z UsabilityTools – platformą do optymalizacji konwersji oraz poprawy UX stron. Dotychczas firmy ściśle współpracowały ze sobą w modelu cross-sellingowym. Teraz pod marką Positionly będą oferować klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie SXO.

Positionly, startup oferujący narzędzie do monitorowania SEO, z początkiem grudnia połączył siły z UsabilityTools – platformą do optymalizacji konwersji oraz poprawy UX stron. Dotychczas firmy ściśle współpracowały ze sobą w modelu cross-sellingowym. Teraz pod marką Positionly będą oferować klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie SXO.

POLECAMY

Positionly to firma działająca na rynku od 2013 roku. Łącznie zainwestowano w nią 5 milionów złotych, a finansowanie pochodziło z takich funduszy venture capital jak Point Nine Capital, Protos VC oraz Xevin Investments. UsabilityTools również zadebiutowało w 2012 roku i od razu zwróciło uwagę międzynarodowej branży, która umieściła platformę w pierwszej trzydziestce wśród najgorętszych startupów na świecie podczas konkursu na Dublin Web Summit.

Łączymy doświadczenia obu firm, bo chcemy efektywniej wspierać naszych klientów na każdym etapie rozwoju ich biznesów oraz oferować im bardziej kompleksowe rozwiązania – mówi Grzegorz Kazulak, prezes i współzałożyciel Positionly – To istotne, by w dobie rozwoju SXO (search experience optimization) łączyć efektywne monitorowanie działań SEO, analizę konkurencji i poprawę użyteczności serwisów.

Zarówno Positlionly, jak i UsabilityTools działają w tym samym segmencie rynku i oferują kompatybilne produkty, które niedługo dostępne będą pod jedną marką. Dzięki połączeniu zagwarantujemy klientom jeszcze lepszą obsługę, będziemy dynamiczniej rozwijać nasze narzędzia oraz efektywniej dzielić się know-how. Mocno chcemy też postawić na wewnętrzne szkolenia i rozwój naszych pracowników – mówi Bartosz Mozyrko, prezes UsabilityTools, który w nowo powstałej strukturze obejmie stanowisko Head of Product.

Positionly to firma, która oferuje specjalistyczne narzędzie do monitorowania pozycji serwisu w wyszukiwarce na wybrane frazy, dzięki czemu klienci mogą zdobywać więcej wartościowego ruchu na stronie, osiągać wyższe pozycje w rankingach oraz uzyskiwać przewagę nad konkurencją. Interfejs narzędzia jest na tyle przejrzysty, że z jego obsługą poradzą sobie z...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy