Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

29 sierpnia 2017

Wypłyń na wody „Błękitnego Oceanu” w katowickim Idea Hub

212
Jak znaleźć niewykorzystaną przestrzeń rynkową dla swojego biznesu? W jaki sposób tworzyć innowacyjne rynki wolne od konkurencji? Czym jest Strategia Błękitnego Oceanu i czy jej założenia mogą zostać wykorzystane w Twojej firmie? Już 31 sierpnia podczas śniadania networkingowego Jacek Mleczko – inwestor oraz trener biznesu – zdradzi tajniki Strategii Błękitnego Oceanu, która podnosi szanse firmy na udany debiut na rynku.

Podczas czwartej odsłony wydarzenia „Pobudka w Hubie” Jacek Mleczko przedstawi prezentację dotyczącą Strategii Błękitnego Oceanu, dzięki której uczestnicy dowiedzą się jak wdrożyć jej założenia we własnej firmie. W czasie spotkania nie zabraknie analizy zalet i wad prezentowanego zagadnienia, a także sesji pytań i odpowiedzi. Śniadanie zostanie zakończone networkingiem, podczas którego uczestnicy będą mieli możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych.

POLECAMY

Jacek Mleczko to doświadczony konsultant biznesowy oraz inwestor, który w trakcie swojej polskiej oraz międzynarodowej kariery zawodowej brał udział w kierowaniu organizacją firm, procesach sprzedażowych i marketingowych, a także budowaniu zespołów. Będąc konsultantem, pracował z dużymi firmami, takimi jak: BASF, Perfumerie Douglas, Matusewicz Budowa Maszyn, Zakład Rafineryjny Jasło, Kromiss-Bis. Swoim doświadczeniem dzielił się również z licznymi startupami i małymi firmami. Jego g...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy