Wypłyń na wody „Błękitnego Oceanu” w katowickim Idea Hub
Jak znaleźć niewykorzystaną przestrzeń rynkową dla swojego biznesu? W jaki sposób tworzyć innowacyjne rynki wolne od konkurencji? Czym jest Strategia Błękitnego Oceanu i czy jej założenia mogą zostać wykorzystane w Twojej firmie? Już 31 sierpnia podczas śniadania networkingowego Jacek Mleczko – inwestor oraz trener biznesu – zdradzi tajniki Strategii Błękitnego Oceanu, która podnosi szanse firmy na udany debiut na rynku.
Podczas czwartej odsłony wydarzenia „Pobudka w Hubie” Jacek Mleczko przedstawi prezentację dotyczącą Strategii Błękitnego Oceanu, dzięki której uczestnicy dowiedzą się jak wdrożyć jej założenia...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!