Część zmian ogłaszana była już dawno, nawet na początku 2024 r., jednak nadal nie są one widoczne. Zmienia się wciąż chociażby pomysł na elementy pojawiające się w wynikach produktowych czy liczba danych, z jakimi możemy się zapoznać. Śledząc na bieżąco nowości branżowe, musimy nauczyć się selekcjonować to, co z dużym prawdopodobieństwem zostanie wdrożone, a co jest tylko testem, którego nigdy nie zobaczymy na naszych kontach. Poniżej przygotowałem zestawienie najważniejszych nowości w ramach formatu Performance Max, ułożonych subiektywnie według przydatności i istotności dla naszej pracy.
POLECAMY
Raport wyszukiwanych haseł
Jest to jedna z nowości, na którą branża zapewne czekała od samego początku pojawienia się formatu Performance Max. 
Co prawda, nadal nie jest ona widoczna na wielu kontach, jednak obecnie możemy już analizować i wykluczać frazy wyszukiwane przez odbiorców, generujące odwiedziny na naszej stronie. Daje nam to odrobinę kontroli, jakiej potrzebujemy w ramach optymalizacji. 
Element ten warto wykorzystać także w kontekście pracy nad nazwami i opisami produktów, analizując, w jaki sposób są one wyszukiwane i wybierane przez klientów. Pamiętaj o tym, że to właśnie nazwa i opis w dużym stopniu decydują o tym, dla jakich zapytań wyświetli się nasz produkt. Wiele produktów może posiadać swoje alternatywne nazewnictwo, w wielu przypadkach powinniśmy też uzupełnić nasze treści o elementy ważne dla docelowego odbiorcy, takie jak rozmiar, kolor, przeznaczenie. W tym właśnie celu, oprócz analizy skuteczności i generowanych konwersji, możesz wykorzystać ra...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
 
                                                                                                     


 
             
                         
                         
                         
                        