Dołącz do czytelników
Brak wyników

VML Poland z kampanią 360 stopni dla Tic Tac Mixers

Artykuł | 9 maja 2016 |
166
Trwa kampania 360 stopni wprowadzająca na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers. Launchowi produktu towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację w TV i kinach, na nośnikach OOH, działania w miejscu sprzedaży, samplingi w kinach oraz kampanię online.

Trwa kampania 360 stopni wprowadzająca na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers. Launchowi produktu towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację w TV i kinach, na nośnikach OOH, działania w miejscu sprzedaży, samplingi w kinach oraz kampanię online.

POLECAMY

Tic Tac Mixers Cherry–Cola oraz Tic Tac Mixers Peach–Lemonade to drażetki, których smak się zmienia w trakcie jedzenia, odpowiednio smak wiśniowy w smak coli i smak brzoskwiniowy w smak lemoniady. Produkt dostępny jest w opakowaniach 18 g i 49 g.

Tic Tac Mixers Cherry–Cola oraz Tic Tac Mixers Peach–Lemonade to drażetki, których smak się zmienia w trakcie jedzenia, odpowiednio smak wiśniowy w smak coli i smak brzoskwiniowy w smak lemoniady. Produkt dostępny jest w opakowaniach 18 g i 49 g. Reklamy telewizyjne emitowane będą w kilkudziesięciu kanałach, m.in. w TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat oraz w sieci IDMnet TV.

Działania w Internecie obejmują dedykowany landing page, kampanie display, kampanię w s...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy