Gabriele Alberto, Head of SEA
POLECAMY
Które trendy w SEA zdominowały 2017r?
Sztuczna inteligencja była bez wątpienia największym tematem roku. Po tym jak koncentrowaliśmy się na wyszukiwaniach mobilnych rok wcześniej, decyzja Google’a o zainwestowaniu dużych środków w machine learning i automatyzację dała rynkowi możliwość przeformułowania myślenia o SEA. Mały przykład: ugruntowana, niekwestionowana i niezbędna praktyka testowania reklam w A/B testach nagle okazała się być nieco staroświecka w obliczu nowej bardziej zaawansowanej maszynerii Google’a będącej w stanie dopasować samodzielnie najlepszą reklamę do danego użytkownika.
Które trendy miały zdominować 2017r., ale okazały się tylko modnymi hasłami?
Nic szczególnego nie przychodzi mi do głowy, ale mogę tu wspomnieć, co szczególnie mnie zawiodło: miałem duże oczekiwania co do Smart Display Campaigns (narzędzia pozwalającego automatyzować kampanie w Google Display Network). Zaraz po uruchomieniu miało ono jednak dość ograniczoną liczbę funkcjonalności i tak na prawdę nie pomagało rozwiązać kwestii automatyzacji. Zobaczymy jednak, czy Google’ow...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!