Prawdziwa dama i prawdziwy dżentelmen – to bohaterowie najnowszej kampanii promującej herbatę Ahmad Tea London firmy Levant Foods – jej dystrybutora w Polsce. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiada agencja marketingu zintegrowanego V&P, a za doradztwo strategiczne oraz kompleksową obsługę mediową Klienta – dom mediowy The Media Insight. Kampania wystartowała 11 listopada br. i jest prowadzona głównie w kinie oraz internecie.
POLECAMY
Najnowsza kampania herbaty Ahmad Tea London podkreśla angielskie pochodzenie tej marki.
– Kreacje wykorzystywane w reklamach opierają się na hasłach nawiązujących do brytyjskiej elegancji i nienagannych manier, którymi mogą pochwalić się prawdziwe damy i dżentelmeni, wykreowani w kampanii. Marka z angielskim poczuciem humoru i przymrużeniem oka służy radą w taki sposób, by każdy jej odbiorca poznał życiowe i herbaciane savoir vivre – mówi Jakub Rogalski, Art Director V&P.
„Ahmad Tea London. Z zasady czysto brytyjska” – pod takim hasłem została wdrożona najnowsza kampania dla Levant Foods.
– Działania online są prowadzone w serwisach VoD oraz w największych portalach internetowych. Na dużym ekranie kampania będzie wyświetlana przed wybranymi sea...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!