Syndrom niewidzialnej firmy – co to takiego?
Nie szukaj tego pojęcia w encyklopedii, jest nasze. Na co dzień budujemy marki od nowa, a tym już istniejącym pomagamy się pokazać. Widzieliśmy naprawdę wiele niewidzialnych firm, niewidzialnych oczywiście dla ich grupy docelowej. Było ich tak dużo, że między sobą zaczęliśmy nazywać to zjawisko „syndromem niewidzialnej firmy”. Przyjęło się.
Czym jest dla nas niewidzialna firma?
To firma, która nie ma zbudowanej wyrazistej, odróżniającej ją od innych marki.
To firma, która nie istnieje w organicznych wynikach wyszukiwania na najważniejsze dla niej frazy – dlatego tak ważne w procesie jest SEO.
To firma, o której nie mówi się w przestrzeni internetu – przecież można to bardzo łatwo sprawdzić.
Reasumując, „syndrom niewidzialnej firmy” to stan, w którym przedsiębiorstwo, mimo oferowania wartościowych produktów czy usług, pozostaje praktycznie niezauważalne dla swojej grupy docelowej. Brak spójnej identyfikacji wizualnej i widoczności w Google’u, chaotyczna komunikacja i niewyrazista obecność w przestrzeni publicznej sprawiają, że firma staje się jedną z wielu szarych twarzy na rynku.
POLECAMY
Co może, a nawet powinna, zrobić firma?
Absolutni...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!