Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

9 października 2017

SuperGrosz z pierwszą kampanią telewizyjną – „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego”

221
Rusza pierwsza kampania reklamowa serwisu pożyczkowego SuperGrosz.pl. „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego” – tak brzmi hasło przewodnie kampanii, która ma zwiększyć rozpoznawalności polskiej spółki na rynku firm pożyczkowych, a także promować nowy produkt–pożyczkę do 15 tys. zł dla stałych klientów. Kampania objęła swoim zasięgiem media ogólnopolskie – TVP, Polsat i wybrane kanały tematyczne.

Instytucja pożyczkowa SuperGrosz działa w Polsce od kwietnia 2015 roku i specjalizuje się w udzielaniu pożyczek ratalnych.Firma oferuje, aż trzy metody weryfikacji tożsamości potencjalnego pożyczkobiorcy. Dwie z nich mogą przebiegaćonline i należą do nich: konto X lub tradycyjny „przelew groszowy”, natomiast trzecia metoda jest całkowicie offline –czekGiro.Wypłata pieniędzy może zostać dokonana za pomocą przelewu bankowego lub w gotówce wewszystkich placówkachBanku Pocztowego i Poczty Polskiej. Wniosek o pożyczkę może zostać złożony za pośrednictwem kanału online lub telefonicznie, a decyzjaw obydwu przypadkach podejmowana jest w czasie rzeczywistym.

POLECAMY

Celem kampanii telewizyjnejjest zaistnieniemarki SuperGrosz.plw świadomości szerszej publiczności, a także promocja nowego produktu finansowego. Spot reklamowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – TVP i Polsat oraz należących do nich kanałach tematycznych, łącznie w ponad 50stacjach.Czas emisji 50% reklam został zaplanowany w paśmie prime-time. Dla zachowania synergii dodatkowo przewidzianokampanie w internecie, w tym m.in. reklamy w serwisie YouTube.

– Jest to pierwsza kampania telewizyjnaw historii firmy, stąd nasze wielkie podekscytowanie i duże nadzieje z nią związane. Liczymy, że dzięki kampaniiprowadzonej w największych stacjach telewizyjnych zwiększy się rozpoznawalność naszej marki. Ponadto chcemy promować rozbudowanie oferty skierowanej do naszych stałych klientów – pożyczki do 15 tys.zł. z możliwością rozłożenia płatności aż na 48 rat– mówi Piotr Siwiec, Prezes Zarządu SuperGrosz.pl.

Koncepcja kreatywna spotu utrzymanego w konwencji rysunkowej, opiera się na grze słów:
życzy – pożycz. Przedstawiony w reklamie bohater obserwuje sp...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy