SuperGrosz z pierwszą kampanią telewizyjną – „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego”

Aktualności
Rusza pierwsza kampania reklamowa serwisu pożyczkowego SuperGrosz.pl. „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego” – tak brzmi hasło przewodnie kampanii, która ma zwiększyć rozpoznawalności polskiej spółki na rynku firm pożyczkowych, a także promować nowy produkt–pożyczkę do 15 tys. zł dla stałych klientów. Kampania objęła swoim zasięgiem media ogólnopolskie – TVP, Polsat i wybrane kanały tematyczne.

Instytucja pożyczkowa SuperGrosz działa w Polsce od kwietnia 2015 roku i specjalizuje się w udzielaniu pożyczek ratalnych.Firma oferuje, aż trzy metody weryfikacji tożsamości potencjalnego pożyczkobiorcy. Dwie z nich mogą przebiegaćonline i należą do nich: konto X lub tradycyjny „przelew groszowy”, natomiast trzecia metoda jest całkowicie offline –cz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy