Starlink: rynek reklamy po III kw. 2014 - wzrost o 2,6%, dzięki wydatkom na reklamę telewizyjną, internetową i radiową

Aktualności
Starlink przygotował kwartalne podsumowanie sytuacji na rynku reklamy w Polsce.  W okresie od stycznia do września 2014 roku, dzięki zwiększeniu wydatków na reklamę telewizyjną, internetową i radiową, dynamika wydatków reklamowych w ujęciu netto wyniosła +2,6%, co oznacza wzrost o 129,6 mln złotych wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.

Starlink przygotował kwartalne podsumowanie sytuacji na rynku reklamy w Polsce.  W okresie od stycznia do września 2014 roku, dzięki zwiększeniu wydatków na reklamę telewizyjną, internetową i radiową, dynamika wydatków reklamowych w ujęciu netto wyniosła +2,6%, co oznacza wzrost o 129,6 mln złotych wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.

POLECAMY

Wartość netto rynku reklamowego po trzech kwartałach br. Starlink szacuje na ponad 5 mld 139 mln złotych, przy uwzględnieniu wartości product placement.

Podsumowanie aktywności reklamowej w sektorach

W analizowanym okresie widoczny był wzrost budżetów reklamowych dziesięciu sektorów i spadek wydatków w przypadku sześciu. Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków na reklamę sektora produkty farmaceutyczne ileki, a także stabilny poziom wydatków sektora FMCG (+0,5%).

Podobnie jak w pierwszym p...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy