Social Customer Care – jego rola i znaczenie

Aktualności
Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać się Social Customer Care.

Większe oczekiwania wobec SCC

POLECAMY

Zagadnienie dotyczące obsługi klientów w social media, tzw. Social Customer Care nie jest nowym tematem. Jako agencja, od lat aktywnie towarzyszymy naszym klientom w poszukiwaniu idealnych rozwiązań i podnoszeniu standardów obsługi użytkowników. Wspólnie staramy się tworzyć alternatywną względem infolinii drogę kontaktu z marką, wykorzystując media społecznościowe i monitoring Internetu. Jednocześnie staramy się, jak najszybciej docierać do niezadowolonych klientów i otaczać ich opieką. W tym celu wdrażaliśmy, m.in. innowacyjne jak na ten czas zakładki kontaktowe na fanpage’ach naszych klientów, czy działaliśmy bazując na moderacji obsługującej kompleksowo zapytania, nie tylko na...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy