Warszawa, 2 sierpnia 2016 – Shell Polska Sp. z o.o. został oficjalnym partnerem Akademii Auto Świat. Celem współpracy jest podnoszenie jakości szkolenia kierowców w Polsce, w którym kluczową rolę odgrywają - strategiczne dla Shell - kwestie bezpieczeństwa. Rosnąca liczba aut na polskich drogach przy jednoczesnym niedoskonałym systemie szkolenia stają się coraz większym wyzwaniem zarówno dla przyszłych kierowców, jak i instruktorów placówek przygotowujących kolejnych uczestników ruchu drogowego. Partnerstwo Shell z Akademią Auto Świat zakłada edukację komunikacyjną, której priorytetem jest wzrost jakości kształcenia, a tym samym poprawa bezpieczeństwa na drodze. Akademia Auto Świat to nowoczesna sieć szkół jazdy zrzeszona pod marką Auto Świat – najpoczytniejszego magazynu motoryzacyjnego w Polsce. Placówki Akademii Auto Świat wyznaczają nowe standardy na rynku, oferując wysoki poziom szkolenia zarówno z zakresu techniki jazdy, jak i metodyki nauczania, psychologii i komunikacji. „Budując koncepcję Akademii Auto Świat jej twórcy wyszli od jakości i bezpieczeństwa, które w Shell są priorytetowe. Akademia to, jedyna taka sieć na rynku, w której niezależnie od lokalizacji obowiązują takie same, wysokie standardy obsługi klienta oraz szkolenia. Dla nas to gwarancja realnego wpływu na jakość przygotowania przyszłych uczestników ruchu drogowego i to przede wszystkim zdecydowało o zaangażowaniu Shell w pro...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!