Dołącz do czytelników
Brak wyników

Shell Helix Ultra Professional nagrodzony Laurem Konsumenta

Artykuł | 27 stycznia 2015 |
80
Oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional zostały wyróżnione godłem „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług.

Oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional zostały wyróżnione godłem „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług.

Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. W kategorii „Odkrycie Roku” wyróżniane są innowacyjne produkty, które pojawiły się na rynku w danym roku i zostały dostrzeżone oraz docenione przez klientów.

„Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia. Tym bardziej, że jest to najcenniejszy głos, bo głos Klientów, którzy potwierdzili najwyższą jakość olejów Shell Helix i docenili nasze innowacyjne podejście do produktu” – powiedziała Justyna Goraj, Lubricants Brand and Communication Manager, Shell Polska.

Innowacyjna technologia

Na początku 2014 roku Shell wprowadził na rynek nową linię udoskonalonych olejów silnikowych Shell Helix Ultra Professional dla profesjonalistów – czyli producentów pojazdów, dealerów samochodów osobowych oraz autoryzowanych serwisów samochodowych. Nowe oleje zostały wyprodukowane na bazie gazu ziemnego przy wykorzystaniu opatentowanej Technologii Shell PurePlus, która gwarantuje uzyskanie czystego i klarownego oleju bazowego, praktycznie pozbawionego wszelkic...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy