Ruszyły zgłoszenia do konkursu IAB MIXX Awards 2023

Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do kolejnej edycji IAB MIXX Awards – konkursu doceniającego najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe wykorzystujące środowisko cyfrowe.

Agencje, domy mediowe, wydawcy i reklamodawcy mogą zgłosić dowolną liczbę kampanii w wielu kategoriach. Termin zgłoszeń upływa 18 sierpnia.

Jury konkursu IAB MIXX Awards ocenia kampanie na podstawie czterech kluczowych kryteriów: strategii, kreacji reklamowej, wykonania i wykorzystania mediów oraz rezultatów i ROI.

Zwycięzców poznamy 5 grudnia br.

IAB Polska rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2023, czyli kolejnej edycji konkursu, w którym jury wyróżnia najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego w komunikacji marketingowej. Konkurs docenia projekty, które tworzą wartość dla marek, firm i organizacji oraz stanowią wzorzec dla innych.

POLECAMY

Artificial Intelligence i Offline Digitizing – dwie nowe kategorie

Szeroki zakres kategorii, w ramach których przyjmowane są zgłoszenia kampanii do konkursu IAB MIXX Awards, został skonstruowany tak, aby odzwierciedlać pełne spectrum możliwości marki w środowisku cyfrowym. Te różnorodne kategorie obejmują wiele obszarów działalności, od efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych po innowacyjne rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji.

W odpowiedzi na dynamiczne zmiany branży tegoroczna edycja IAB MIXX Awards została wzbogacona o dwie nowe kategorie: Artificial Intelligence i Offline Digitizing. Kategoria Artificial Intelligence doceni kampanie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w innowacyjny sposób, zapewniając unikalne doświadczenia dla użytkowników. Natomiast kategoria Offline Digitizing nagradza kampanie, które skutecznie łączą świat cyfrowy z rzeczywistością offline, tworząc interaktywne i angażujące doświadczenia dla odbiorców.

Poniżej przedstawiamy pełną listę wszystkich kategorii IAB MIXX Awards 2023:

  • Artificial Intelligence (nowa kategoria)
  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Consumer Experience
  • Content Marketing
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Public Relations
  • Games & eSport
  • Innovation  Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Offline Digitizing (nowa kategoria)
  • Online Marketing with Influencer
  • Performance Marketing
  • MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)
     

Zgłaszasz dowolną liczbę kampanii w wielu kategoriach

IAB MIXX Awards jest otwartym konkursem dla wszystkich, którzy tworzą inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystując kanały i narzędzia cyfrowe. To okazja dla profesjonalistów, którzy wierzą, że ich prace przynoszą wartość ich klientom.

Agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów i reklamodawcy mogą zgłosić dowolną liczbę kampanii reklamowych w wielu kategoriach konkursowych.

Zapraszamy również do wysyłania bezpłatnych zgłoszeń kandydatur w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Termin zgłoszeń upływa 18 sierpnia. Zgłoszeń można dokonać poprzez platformę konkursową znajdującą się pod adresem: mixx-awards.pl

Zgłoś kampanie wcześniej w korzystnej cenie

Do 31 lipca 2023 obowiązuje oferta early birds, w której opłaty za udział w konkursie wynoszą:

  • Członkowie IAB Polska: 1790 zł netto (plus 23 % VAT)
  • Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 1990 zł netto (plus 23 % VAT)
     

CENA REGULARNA (od 1 sierpnia 2023 r.):

  • Członkowie IAB Polska: 2390 zł netto (plus 23 % VAT)
  • Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2590 zł netto (plus 23 % VAT)
     

Ceny dotyczą każdej zgłoszonej kampanii w jednej dowolnie wybranej kategorii.

Jury doceni kreatywność i skuteczność

W ocenie zgłoszonych kampanii do konkursu IAB MIXX Awards jury kieruje się czterema kluczowymi kryteriami:

  • strategią,
  • kreacją reklamową,
  • wykonaniem i wykorzystaniem mediów oraz
  • rezultatami i zwrotem z inwestycji (ROI).
     

W procesie oceny jurorzy skupiają się na kreatywnym podejściu do kampanii i jej skuteczności. Ważne jest umiejętne połączenie oryginalnego konceptu z osiągnięciem odpowiednich rezultatów.

– Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że od lat możemy być świadkami inspirujących, kreatywnych i skutecznych kampanii, które rewolucjonizują sposób wykorzystywania środowiska cyfrowego w dziedzinie marketingu. Rynek marketingu cyfrowego stale ewoluuje, a my jako IAB Polska, staramy się być na bieżąco z tymi zmianami. Dlatego w tegorocznej edycji konkursu wprowadziliśmy dwie nowe kategorie, które odzwierciedlają najnowsze trendy i innowacje. Kategoria Artificial Intelligence nagradza kampanie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w sposób przemyślany i twórczy. Natomiast kategoria Offline Digitizing doceni kampanie, które umiejętnie łączą świat cyfrowy z rzeczywistością offline. Niezależnie od rozmiaru organizacji i budżetu, IAB MIXX Awards jest konkursem dla każdego, kto tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów i narzędzi cyfrowych. Zapraszam do składania zgłoszeń i życzę wszystkim uczestnikom powodzenia!  – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Do 24 lipca trwa otwarty nabór do jury konkursu. Szczegóły na stronie internetowej konkursu mixx-awards.pl

Zwycięzców konkursu IAB MIXX Awards 2023 poznamy podczas gali, która odbędzie się 5 grudnia w Warszawie.

Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, PIIT, Rada Reklamy

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, naTemat, NowyMarketing, Marketing przy kawie, Online Marketing, Marketer+

Współpraca prawna: Traple Konarski Podrecki & Partners

Współpraca: Newspoint, DIMAQ, QUALID

Przypisy