Serwis YouTube powstał w 2005 r. i od tego czasu może pochwalić się dynamicznym rozwojem i zmianami, które wprowadził, aby przyciągnąć do siebie użytkowników. Jedne z ostatnich ciekawych zmian, na które zdecydowała się platforma, to np. wprowadzenie shortsów, nicków dla kanałów czy udostępnienie nowego interfejsu. |
Ciągłe zmiany i reagowanie na potrzeby użytkowników zdecydowanie działa na korzyść samej platformy, co potwierdzają wyniki badania przeprowadzonego przez agencję Wise Rabbit. Wynika z niego, że aż 93% przedstawicieli generacji Z traktuje YouTube’a jako główne źródło wiedzy o świecie.
POLECAMY
Jednak popularność platformy wpływa również na konkurencyjność, która cały czas wzrasta, niezależnie od kategorii tematycznej. Twórcy muszą oczywiście ciągle walczyć o uwagę widza – a żeby to zrobić, trzeba nie tylko tworzyć interesujące treści, ale również wiedzieć, jak działają algorytmy. YouTube, aby w odpowiedni sposób dystrybuować treści, ma algorytmy, które pomagają w dopasowaniu użytkownikom odpowiedniego contentu. Mają one za zadanie proponować filmy, które pokrywałyby się z zainteresowaniami odbiorców, co ostatecznie ma skutkować przedłużeniem...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!