Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rosja zwycięzcą IV Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka!

Artykuł | 25 lipca 2016 |
196
W weekend 23-24 lipca na stadionie Miejskim Legii w Warszawie rozegrane zostały IV Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Po pełnym walki, trzymającym w napięciu do ostatniej minuty meczu, Rosja pokonała Francję w rzutach karnych 4:3. Reprezentacja Polski zdobyła brązowy medal.

W weekend 23-24 lipca na stadionie Miejskim Legii w Warszawie rozegrane zostały IV Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Po pełnym walki, trzymającym w napięciu do ostatniej minuty meczu, Rosja pokonała Francję w rzutach karnych 4:3. Reprezentacja Polski zdobyła brązowy medal.

POLECAMY

 

Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej to największe wydarzenie sportowe dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych z całego świata. IV edycja Turnieju zgromadziła setki kibiców i fanów piłki nożnej, którzy przybyli na stadion miejski Legii Warszawa, by obserwować zmagania prawie 300 młodych piłkarzy i piłkarek z całego świata. W tym roku, o tytuł najlepszej drużyny na świecie, walczyło 27 zespołów z 4 kontynentów i 26 krajów świata, m.in. Niemiec, Kolumbii, Tajlandii czy Japonii.

 

Organizatorem Turnieju jest Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”. Już po raz czwarty głównym sponsorem wydarzenia był Continental, producent opon i wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej.

 

Piłkarskie emocje z Continental

W sobotę rozegrano mecze fazy grupowej. W niedzielę do walki o Puchar Mistrzów Świata stanęły drużyny z Polski, Hiszpanii, Węgier, Francji, Wietnamu, Rosji i Ukrainy. W finałowym starciu, drużyna Rosji pokonała zespół z Francji 4:3. Brązowy medal trafił w ręce drużyny z Polski, która pokonała Węgrów 2:0.

 

– Gratulujemy drużynie Rosji, która zdobyła tytuł Mistrza Świata 2016, a także  wszystkim zawodnikom, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji Turnieju! Cieszymy się, że blisko 300 małych fanów piłki nożnej miało szansę wziąć udział w tym wspaniałym wydarzeniu. Mamy nadzieję, że zaszczepiona w ten sposób pasja do sportu pozostanie w nich na całe życie - powiedziała Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager Continental  Opony Polska.

 

Jak co roku, tak i podczas tegorocznych Mistrzostw, zawodnicy mogli wziąć udział w specjalnej konkurencji ContiTest, przygotowanej zarówno z myślą o st...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy