Reklamodawco! Obalamy mity o programmatic

Aktualności
Programmatic buying jest stosunkowo młodym narzędziem, które dopiero od kilku lat z sukcesem wdziera się w obszar marketingu online. Wśród Reklamodawców narosło wiele mitów na temat automatyzacji zakupu powierzchni reklamowej w sieci.Jak to wygląda naprawdę?

1.Automatyka wypiera ludzi z ich miejsc pracy.

POLECAMY

Mit. Automatyka wspiera ludzi podczas ich obowiązków. W obecnych czasach, kiedy na całym świecie wszyscy dążą do optymalizacji i automatyzacji procesów, programmatic buying jest kolejnym narzędziem, które bez obsługi ludzi nie miałoby racji bytu. Programmatic ułatwia i obniża koszty zakupu powierzchni reklam...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy