Przed social media managerami stoi nie lada wyzwanie – muszą ustalić, jak nadążyć za zmianami w ekosystemie platform społecznościowych, przeprowadzać działania zgodne z celami i porywać swoją komunikacją tłumy. Nie należy to do najłatwiejszych zadań, szczególnie wtedy, kiedy social media manager w agencji odpowiada za wiele profili i nie ma ogromnego zespołu do swojej dyspozycji.
Dlaczego (nadal) warto korzystać z odpowiednich narzędzi? Przede wszystkim w dobie miliona zadań i wyzwań, które czekają na osoby działające w mediach społecznościowych, wykonywanie ich samodzielnie i manualnie graniczy z niemożliwością. Odpowiednie narzędzia mogą wesprzeć nasze socialowe wysiłki i sprawić, że z niektórymi zadaniami uporamy się łatwiej, szybciej i po prostu lepiej.
Wykorzystanie narzędzi i zautomatyzowanie żmudnych zadań pozwala social media managerom skupić się na bardziej kreatywnych oraz długofalowych działaniach, na przykład na zwiększaniu zaangażowania, interakcji ze społecznością i budowania community wokół marki, a nawet eksploracji nowych zakamarków świata mediów społecznościowych.
POLECAMY
Z jakich narzędzi korzy
...- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!