Przegląd platform dla social media managera

Temat numeru

Witamy u progu roku 2020. Choć nie wiemy jeszcze, co dobrego w marketingu przyniesie nam następnych 12 miesięcy, pewne jest to, że nieuchronnie czeka nas szukanie złotego środka pomiędzy automatyzacją zadań i personalizacją doświadczenia użytkownika.

Przed social media managerami stoi nie lada wyzwanie – muszą ustalić, jak nadążyć za zmianami w ekosystemie platform społecznościowych, przeprowadzać działania zgodne z celami i porywać swoją komunikacją tłumy. Nie należy to do najłatwiejszych zadań, szczególnie wtedy, kiedy social media manager w agencji odpowiada za wiele profili i nie ma ogromnego zespołu do swojej dyspozycji. 
Dlaczego (nadal) warto korzystać z odpowiednich narzędzi? Przede wszystkim w dobie miliona zadań i wyzwań, które czekają na osoby działające w mediach społecznościowych, wykonywanie ich samodzielnie i manualnie graniczy z niemożliwością. Odpowiednie narzędzia mogą wesprzeć nasze socialowe wysiłki i sprawić, że z niektórymi zadaniami uporamy się łatwiej, szybciej i po prostu lepiej. 
Wykorzystanie narzędzi i zautomatyzowanie żmudnych zadań pozwala social media managerom skupić się na bardziej kreatywnych oraz długofalowych działaniach, na przykład na zwiększaniu zaangażowania, interakcji ze społecznością i budowania community wokół marki, a nawet eksploracji nowych zakamarków świata mediów społecznościowych. 

POLECAMY

Z jakich narzędzi korzys

...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy