Programmatic dla opornych

Aktualności
O programmatic wielu słyszało, że to dobre rozwiązanie, ale nie każdy jest w stanie powiedzieć, o co dokładnie chodzi.Mimo gwałtownego rozwoju programmatic buying na świecie, wielu marketingowców ma spore obawy przed wdrożeniem tego rozwiązania w swoje działania. A szkoda, bo nie ma się czego obawiać.

Nad Wisłą w 2016 roku firmy przeznaczyły 25% budżetów marketingowych, czyli około 400 mln zł na działania w modelu programmatic. W samych Stanach Zjednoczonych wydatki na reklamę w tym modelu osiągną w 2018około 64 mld dolarów (według Programmatic Marketing Forecasts- Zenith). Nie ma się co łudzić, polską branżę marketingową czeka poważna rewolucja i warto się do niej przygotować.

POLECAMY

Wydawcy serwisów internetowych, którzywdrożyli ten model sprzedaży powierzchni rek...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy