Pomóż w zebraniu opinii na temat użytkowania poczty elektronicznej – wypełnij ankietę i walcz o nagrody!
POLECAMY
Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel? Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.
- Jakie znaczenie ma e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile?
- Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?
Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat:
- skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych,
- rozwoju komunikacji elektronicznej,
- wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu.
Raport, który publikujemy po Badaniu, komentowany jest przez wielu ekspertów z branży online marketingu, jak choćby Natalia Hatalska - analityczka trendów i autorka bloga hatalska.com, która uznała, że e-mail przechodzi fazę renesansu.
Pytania skierowane są do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Druga część badania dedykowana jest marketerom, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe do komunikacji z klientami. Od nich dowiemy się jakie trendy panują obecnie w branży.
Badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 9 października 2017 r. Przez ten czas ankieta będzie dostęp...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!