Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb.

Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice

Aktualności

DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.

Na dobry początek, Wiktoria Wójcik zabierze nas w podróż do świata wirtualnej rozrywki (ale nie tylko!), prezentując najważniejsze trendy w gamingu oraz przykłady, jak je wykorzystać w budowaniu wizerunku marki. Jeżeli zastanawialiście się, w jaki sposób, gry mogą stać się Waszym sprzymierzeńcem – ta sesja jest właśnie dla Was! Dowiecie się, co aktualnie rządzi światem graczy, jak różne są podejścia do gamingu w Polsce i na świecie oraz jak sprytnie wykorzystać te trendy, żeby przyciągnąć uwagę i zaangażować społeczność. Nie zabraknie dyskusji o relacjach międzyludzkich powstających w wirtualnym świecie, a także poszukiwań odpowiedzi na pytanie o przyszłość branży i tego, co mogą nam o niej powiedzieć najnowsze premiery.

W kolejnej części Grzegorz Słowiński poruszy temat strategii Ambush Marketing, rozgrzewającej emocje i wywołującej dyskusje na całym świecie. Ekspert omówi jej szanse i zagrożenia, które ze sobą niesie. To nie będzie klasyczna prelekcja o marketingu – przygotujcie się na fascynujące przykłady zaskakujących, czasem kontrowersyjnych kampanii, które z hukiem weszły na arenę światowego marketingu. Razem z Grzegorzem przyjrzymy się, jak daleko można się posunąć, aby zdobyć uwagę konsumenta, i gdzie przebiega cienka granica między sprytem a etyką.

Na koniec, Monika Kołodziejczyk pokaże Wam, jak z surowych danych zrobić prawdziwe dzieło sztuki. Jej sesja to praktyczna podróż po świecie wizualizacji, które nie tylko informują, ale i zachwycają. Dowiecie się, jak dzięki Looker Studio zamienić nudne liczby w angażujące opowieści, które zapadają w pamięć. Monika zdradzi Wam triki na tworzenie interaktywnych dashboardów i wykresów, które zachwycą nawet najbardziej wymagającego klienta.

Agenda:

  • Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30
    Wiktoria Wójcik, inStreamly
    Temat: 7 trendów w gamingu i przykładów, jak je wykorzystać?

    Czego się dowiesz?
  1. Dlaczego warto się interesować gamingiem? Porównanie obecności marek w gamingu: Polska vs. reszta świata
  2. Z kim gramy i dlaczego? Rola gamingu w życiu: relacje z innymi graczami i postaciami. W co grają kobiety? Co o przyszłości gamingu mówią nam największe premiery 2024?
  3. Case study - jak wykorzystując insighty marki mogą wpisać się w świat graczy?
     
  • Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00
    Grzegorz Słowiński, Gonito.pl
    Temat: Ambush Marketing – szanse i zagrożenia w świecie podstępnych działań promocyjnych

    Czego się dowiesz?
  1. Na czym polega strategia ambush marketing?
  2. Jakie są najbardziej spektakularne i zaskakujące akcje promocyjne, które odbiły się szerokim echem na całym świecie?
  3. Gdzie są granice etyczne w pracy marketera?
  • Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:30
  • Monika Kołodziejczyk, ThinkDigital.pl
    Temat: Visual storytelling z Looker Studio - 10 najciekawszych i najlepszych wizualizacji danych

    Czego się dowiesz?
  1. W jaki sposób przekształcić surowe liczby i statystyki w wizualizacje, które zachwycą Twoich klientów?
  2. Jakie techniki mogą ulepszyć prezentację danych, zwiększając ich zrozumienie i angażowanie odbiorców?
  3. Otrzymasz praktyczne wskazówki korzystania z Looker Studio, dzięki czemu Twoje prezentacje zostaną zapamiętane na długo

 

Przypisy