Nowość! Premiera książki „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” prof. Philipa Kotlera

Premiera wyjątkowej dla polskich przedsiębiorców i studentów książki już 22 maja!

Aktualności

Prof. Philip Kotler, światowej sławy ekonomista z USA, legendarny guru marketingu i autor uznawanych za biznesowe publikacje wszech czasów wydawnictw, wydał kolejną książkę -  tym razem skupiającą się na polskim rynku biznesu. Premiera tego wyjątkowego wydawnictwa, noszącego tytuł „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” (Polskie Wydanie) odbędzie się 22 maja,  podczas największej w Europie Środkowo - Wschodniej konferencji poświęconej technologii i biznesowi InfoShare 2024 w Gdańsku. Książka jest dostępna na portalu Amazon: https://www.amazon.pl/dp/B0D474SQ9S/

Do pracy nad najnowszą książką, prof. Philip Kotler już po raz drugi zaprosił wyróżniające się, działające na polskim rynku firmy i startupy, by zaprezentować ich sukcesy i innowacyjne podejście do marketingu i biznesu. Wraz z polskimi współautorami: Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń oraz wspólnie z międzynarodowym zespołem naukowym, ten światowej sławy mentor biznesu przygotował unikatową publikację, analizującą działania blisko czterdziestu polskich firm i startupów, które odniosły taki sukces, że zmieniły oblicze nie tylko polskiego, ale i światowego biznesu. Książka „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” jest więc najlepszym, praktycznym przewodnikiem nie tylko polskim rynku, ale także międzynarodowym biznesie. Jest też doskonałym materiałem edukacyjnym dla studentów biznesu - szczególnie studiów MBA, studiów podyplomowych, jak i innych kursów i warsztatów dla kadry zarządzającej. Książka to starannie dobrane połączenie teorii i praktyki biznesu, prezentując najciekawsze i najbardziej spektakularne sukcesy w biznesie. Wojciech Szafran, Dyrektor Generalny Raben Logistics Polska Sp. z o.o. podkreśla, że „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” to “inspirująca publikacja pokazująca ciekawe kampanie, a przy okazji dowód na to, że dobrze prowadzony marketing jest niezbędny w każdej liczącej się organizacji.“ Bartosz Woźnicki, Wiceprezes, Członek Zarządu Clovin Group S.A. zwraca uwagę, że “książka to nie tylko zbiór wiedzy na temat nowoczesnych działań marketingowych, lecz przede wszystkim źródło ciekawych przypadków i inspiracji jak z sukcesem osiągać wyniki biznesowe.“

Podczas konferencji InfoShare 2024, która odbędzie się 22 maja w Gdańsku. Premierze książki towarzyszyć będzie panel dyskusyjny na Scenie Marketingu pn. „Współczesne Wyzwania Nowoczesnego Marketingu”,  z udziałem Bartosza Woźnickiego, Członka Zarządu Clovin Group S.A., Katarzyny Ostojskiej, Menedżera ds. Marketingu Raben Logistics oraz znakomitego polskiego ekonomisty Jacka Kotarbińskiego.

Premiera książki dodatkowo zainauguruje dwie innowatorskie inicjatywy: Kotler Awards – pierwszy w Polsce konkurs marketingu, w którym nagrody są przyznawane przez międzynarodowe jury oraz Aristo - jaką jest platforma e-learningowa, zawierająca blisko 500, przygotowanych w wysokiej jakości wykładów ułatwiających przedsiębiorcom z wielu krajów (także Polski) wkroczenie w świat globalnego biznesu i marketingu, skierowana także do studentów oraz pracowników firm i daje doskonałe możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji.

Patronat medialny nad książką objęły: Biznes24, Brief, Marketer +, Marketing przy Kawie, Money.pl,  NaTemat, Online Marketing, Wiadomości Handlowe, Wirtualne Media oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu.

Książka „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” powstała dzięki ogromnemu wsparciu oraz zaangażowaniu ze strony Kotler Impact założonego przez Philipa Kotlera - Ojca Nowoczesnego Marketingu. Dyrektorem Generalnym Kotler Impact jest Sadia Kibria a Dyrektorem Marketingu Fahim Kibria. Książka należy do globalnej serii "Essentials of Modern Marketing" i jest obecnie przygotowywana w 50+ krajach świata.

Sylwetka Profesora Kotlera:
Philip Kotler jest wybitnym profesorem marketingu międzynarodowego S.C. Johnson w Kellogg School of Management. Został uhonorowany jako jeden z czołowych myślicieli marketingowych na świecie. Uzyskał tytuł magistra ekonomii (1953) na Uniwersytecie w Chicago oraz doktorat stopień naukowy z ekonomii (1956) z Massachusetts Institute of Technology (MIT) oraz doktoraty honoris causa z dwudziestu jeden zagranicznych uniwersytetów. Jest autorem ponad 80 książek i ponad stu pięćdziesięciu artykułów naukowych. Był konsultantem IBM, General Electric, Sony, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola, Ford i innych. Financial Times umieścił go na swojej liście 10 najlepszych myślicieli biznesowych. Książka "Marketing Management" jesy uznana za jedną z 50. najlepszych książek biznesowych wszechczasów. More on Kellog School of Management

Przypisy