Nowa strategia marketingowa na rok 2018, czyli jak inteligentnie wykorzystać gromadzone dane.

Aktualności
Wielu ekspertom zajmującym się komunikacją ciężko jest zachować obiektywność. Trudno jest przyznać, że stworzony plan marketingowy nie sprawdził się w rzeczywistość i nie dorównał oczekiwaniom. Jednak zaakceptowanie takiego stanu rzeczy jest krokiem, który pozwoli rozwinąć się dalej. W stworzeniu realnego do zrealizowania i skutecznego planu marketingowego może pomóc m.in. odpowiednie narzędzie do monitorowania mediów.

Inteligentne zarządzanie mediami, czyli Media Inteligence pozwala nam na cofnięcie się o krok. Dzięki temu możemy spojrzeć na naszą dotychczasową strategię nie tylko z nowej, ale także opartej na konkretnych liczbach perspektywy.

POLECAMY

Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Adobe 76% specjalistów ds. marketingu jest zdania, że praca oparta na danych liczbowych jest kluczem do osiągnięcia sukcesów marketingowych. Jeżeli należysz do tych 76%, to poniższe rady pomogą Ci zrozumieć jak wykorzystać możliwości Media Inteligencew opracowaniu lepszej strategii m...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy