Agencja VML została liderem w raporcie „The Forrester Wave™: Lead Agencies, Q4 2016”. VML, globalna agencja marketingowa mająca 28 oddziałów na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. VML przyznano najwyższą notę spośród wszystkich uczestników w kategorii strategia przywództwa (leadership strategy). Drugie miejsce agencja VML zajęła w kategoriach: bieżąca oferta i strategia oraz kultura korporacyjna.
POLECAMY
Niezależny raport, sporządzony i opublikowany przez firmę Forrester Research, Inc., określił osiem agencji w grupie wiodących na rynku i przeanalizował ich ofertę. Forrester zwraca uwagę, że „...[M]arki poszukują nietradycyjnych partnerów jako [agencji] wiodących. Agencje o cyfrowych korzeniach korzystają z tej okazji i sprawdzają się jako najlepsze i najodpowiedniejsze do prowadzenia kampanii klientów w epoce postcyfrowej. Ich przewagą konkurencyjną stanowią duże możliwości techniczne, ukierunkowane na współpracę, przedsiębiorcze nastawienie i gotowość do działania oraz atrakcyjna kultura, bardziej przypominająca klimatem Google niż serial Mad Men”.
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!