Newslettery WhatsApp: skuteczne działania, czy kolejny chwyt marketingowy?

Aktualności
Komunikatory mobilne cieszą się obecnie ogromną popularnością. Imponującym rozwojem może się pochwalić szczególnie WhatsApp. Już niedługo aż miliard ludzi będzie używać WhatsApp do wysyłania i odbierania krótkich wiadomości. Jest to wystarczający powód, aby usługa ta wzbudziła wzmożone zainteresowanie marketerów. Jakiego rodzaju potencjał tkwi w newsletterach WhatsApp? Ekspert optivo, René Kulka, postanawia przyjrzeć się tej kwestii  bliżej.

Komunikatory mobilne cieszą się obecnie ogromną popularnością. Imponującym rozwojem może się pochwalić szczególnie WhatsApp. Już niedługo aż miliard ludzi będzie używać WhatsApp do wysyłania i odbierania krótkich wiadomości. Jest to wystarczający powód, aby usługa ta wzbudziła wzmożone zainteresowanie marketerów. Jakiego rodzaju potencjał tkwi w newsletterach WhatsApp? Ekspert optivo, René Kulka, postanawia przyjrzeć się tej kwestii  bliżej.

POLECAMY

W lutym 2014 roku WhatsApp został przejęty przez Facebook. Od tego czasu komunikator był w stanie znacznie zwiększyć liczbę swoich użytkowników - z 700 do obecnie ponad 900 mln. Dla porównania: Facebook twierdzi, że posiada 1,5 mld aktywnych użytkowników. W obszarze e-mail, Grupa Radicati oszacowała aktualną sumę użytkowników na 2,6 mld. Niemniej jednak rozwój liczby użytkowników WhatsApp i podobnych serwisów nie jest o...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy