Motywuj nie tylko do zakupu! Cztery nietypowe cele programów lojalnościowych.

Aktualności
Firmy wdrażają programy lojalnościowe przede wszystkim wtedy, gdy chcą poprawić wyniki sprzedaży. Jednak coraz częściej wykorzystują je również do rozwiązywania konkretnych problemów oraz edukacji swoich partnerów handlowych. Do czego jeszcze można  motywować dzięki programom lojalnościowym B2B? Oto kilka nietypowych przykładów.  

Firmy wdrażają programy lojalnościowe przede wszystkim wtedy, gdy chcą poprawić wyniki sprzedaży. Jednak coraz częściej wykorzystują je również do rozwiązywania konkretnych problemów oraz edukacji swoich partnerów handlowych. Do czego jeszcze można  motywować dzięki programom lojalnościowym B2B? Oto kilka nietypowych przykładów.  

Programy lojalnościowe od lat świetnie sprawdzają się w obszarach wsparcia sprzedaży. Marketerzy chętnie sięgają po to rozwiązanie, kiedy potrzebne jest poprawienie ogólnych wyników lub wsparcie sprzedaży konkretnej grupy produktów. Dobrze przemyślane zadania dla uczestników, skutecznie zmotywują ich do częstszych zakupów, pomogą w lepszej ekspozycji produktów na półkach lub skłonią do promocji nowości. Coraz częściej jednak przedsiębiorcy wykorzystują sprawdzone w programach lojalnościowych mechanizmy, aby zmierzyć się z wyzwaniami jakie firma stawia nie tylko przed działami marketingu czy sprzedaży, ale także pr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy