Pandemia, ekspansja trendu mobile-only, wykorzystanie kontentu wideo i doskonałe algorytmy uczenia maszynowego: to tylko niektóre ze składowych sukcesu TikToka. Aplikacja zdominowała listy najchętniej pobieranych programów na obu najpopularniejszych systemach mobilnych: iOS i Android. Na całym świecie dziecko chińskich programistów ma już miliard użytkowników, a w samej Polsce jest ich ponad 2,5 miliona – to o pół miliona więcej niż wynosi liczba wszystkich mieszkańców Warszawy. TikTok dostępny jest w ponad 150 krajach, w 75 wersjach językowych i stał się ulubioną platformą społecznościową pokolenia Z.
To także jedna z najbardziej magnetycznych aplikacji, która w statystykach przykuwania do ekranu wyprzedziła już nawet Facebooka. Użytkownicy średnio spędzają tam ponad godzinę dziennie, co stanowi doskonały fundament do budowy skutecznej kampanii i podtrzymywania relacji z odbiorcą.
POLECAMY
Kim są użytkownicy TikToka?
Dla pokolenia Z telefon komórkowy jest naturalnym przedłużeniem ręki i w większości zastępuje im tradycyjne media. To właśnie przez duże zaangażowanie tej grupy wiekowej TikTok pobija rekordy popularności i wyznacza trendy w branży. Jak podaje GetHero w raporcie „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”, największa część użytkowników to osoby w wieku 14–15 lat (ponad 37%), które już w niedalekiej przyszłości będą po...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!