Do portfolio klientów domu mediowego Mindshare Polska dołączył jeden z
największych producentów serów i produktów mlecznych – grupa Savencia. Do zadań
zespołu Mindshare będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i
optymalizacja kampanii marketera
we wszystkich typach mediów. Kompleksowa obsługa mediowa obejmie wszystkie
produkty Savencia, w tym: sery NaTurek (dawniej Turek), Tartare, Le Rustique
czy Chavroux.
POLECAMY
– Savencia to kolejna firma z segmentu FMCG, która dołączyła do grona
naszych klientów.
Choć, mamy świadomość, że każdy klient jest inny, realizując działania dla
poszczególnych marek z portfolio Savencia, możemy korzystać z naszych wcześniejszych doświadczeń.
Przez wiele lat zdobywaliśmy je m.in. w komunikacji dla marek z branży
spożywczej. Czerpiemy zatem z naszego know how, ale stosujemy też strategię
indywidualnego podejścia oraz stawiamy na ciągły rozwój kompetencji –
komentuje Adrian Kawecki, Prezes Zarządu
Mindshare Polska.
Dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii produktów Savencia w Polsce. Zespół Mindshare będzie realizował działania we wszystkich typach mediów.
Savencia Fromage&Dairy to jeden z wiodących producentów serów i produktów mlecznych. Grupa wywodzi się z Francji i jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu. Należą do niej znane i cenione marki, takie jak: Tartare, Chavroux, Géramont, Alouette czy NaTurek, które dostosowane do lokalnych rynków są obecne w 120 krajach całego świata.
***
O Mindshare Polska
Mindshare Polska jest oddziałem globalnego domu mediowe...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!