Miejsce DOOH na polskim rynku reklamowym

Aktualności
Wyniki najnowszego badania Ocean Outdoor mówią że 88 procent badanych specjalistów ds. reklamy z całego świata widzi w działaniach DOOH największy potencjał. Tuż za nim jest mobile i VOD. Co sądzą o tym eksperci z Polski? Gdzie widzą największy potencjał? Odpowiedź w poniższym artykule

DOOH w Polsce i na świecie

POLECAMY

Jeśli chodzi o rynek polski na chwilę obecną jedynych danych dostarcza nam badanie przeprowadzone przez firmę MyLED. Wynika z niego, że 86% polskich ekspertów uważa DOOH za innowacyjną formę reklamy, a 79% procent przyznaje, że jest ona atrakcyjniejsza w odbiorze niż tradycyjny outdoor.

Zarówno badania Ocean Outdoor jak i MyLED pokazują, że znaczenie komunikacjidigital OOH na świecie wzrasta, wyprzedzając...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy