Maksymalizacja przychodów w okresie świątecznym

Aktualności
Wielkanoc to nie tylko okres specjalnych rabatów, ale także wzmożony czas dla reklamodawców. Bez wątpienia, sezon świąteczny przynosi najwyższe wartości CPM w ciągu roku. Ważne jest, aby każdy wydawca miał opracowaną strategię wykorzystania świąt w celu maksymalizacji dochodów z ruchu na stronie. Na co warto zwrócić uwagę przy jej tworzeniu? Odpowiedź poniżej.

Krok 1: Ograniczenie częstotliwości

POLECAMY

Zdarza się, że wydawcy ustawiają limit wyświetleń na danej stronie. Gdy nadchodzi okres świąteczny należy mieć pewność, że wskaźnik wyświetleń nie jest ograniczony żadnymi liczbami. Gdy wspomniane parametry mają ustawiony szeroki przedział, wówczas powierzchnia jest bardziej konkurencyjna w porównania z innymi stronami.

Krok 2: Sieć reklamowa

Wybór odpowiedniego partnera jest niezwykle ist...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy